پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۸
کد خبر: ۴۵۸۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲
فرهنگسراي هنگام به مناسبت روز فرهنگ عمومي روز شنبه 14 آبان‏ماه همايش «فرهنگ عمومي شهر» را برگزار مي‏کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگ‏سراي هنگام؛ همايش «فرهنگ عمومي شهر» روز شنبه 14 آبان‏ماه از ساعت 10 تا 12 برگزار مي‏شود. در اين همايش، کارشناسان پيرامون محورهاي سبک زندگي، مسائل مربوط به زيست شهري، اخلاق و رفتار شهروندي و عوامل مؤثر بر تعالي فرهنگ عمومي سخنراني مي‏کنند و با پاسخ به پرسش‏هاي حاضرين راهنمايي‏هاي لازم را ارائه مي‏دهند.


هدف از اجراي اين برنامه ارتقاي سطح آگاهي شهروندان در حوزه فرهنگ شهرنشيني است.


همچنين اين فرهنگسرا به منظور رفاه حال شهروندان و افزايش آگاهي و معلومات عمومي آنها، روزهاي پنج‏شنبه اقدام به برگزاري جلسات «مشاوره حقوقي» رايگان كرده است.


جلسات «مشاوره حقوقي» روزهاي پنج‏شنبه از ساعت 15 تا 16 برگزار مي‏شود. ابراهيم رمضانعلي وکيل پايه يک دادگستري، پيرامون مسائل حقوقي خانواده، کيفري، ثبتي و.... مشاوره و آموزش‏هاي لازم را به صورت رايگان ارائه مي‏دهد و شهروندان ضمن آشنايي با مسائل حقوقي و قوانين موجود در اين زمينه راهكارهاي لازم در خصوص حل مشكلات حقوقي و نحوه پيگيري به آنها ارائه مي‌شود.


هدف از اجراي اين برنامه گسترش فرهنگ مشورت و مشاوره و آشنايي شهروندان با مسائل حقوقي و مراجع ذيصلاح و راهنمايي آنها در حل مشکلات حقوقي‏شان است.

فرهنگسراي هنگام در ميدان رسالت، ميدان الغدير، بلوار دلاوران، خيابان آزادگان شمالي، جنب فروشگاه شهروند واقع شده و شهروندان براي آگاهي بيشتر مي‏توانند با شماره تلفن 2-77491491 تماس بگيرند. 

نظر شما