جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۹
کد خبر: ۴۶۰۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵
ترافيك سنگين در بزرگراه چمران؛
سقوط يك اصله درخت در بزرگراه چمران جنوب ترافيك سنگيني را در اين بزرگراه به‌همراه دارد.

به‌گزارش خبرنگار «شهر»، اين در حالي است كه نيروهاي پليس در محل حضور دارند، اما تاكنون اقدامي براي جابه‌جايي اين درخت صورت نگرفته است.


اين در حالي است كه عبور از بزرگراه چمران جنوب بعد از خيابان يمن به‌كندي در حال انجام است كه نارضايتي شهروندان را به‌دنبال داشته است.


بر اساس اين گزارش، جانشين رئيس پليس راهور تهران بنيز ا اشاره به افزايش 30 درصدي ترافيک همزمان با بارش برف گفت: خرابي چند دستگاه اتوبوس شرکت واحد باعث افزايش ترافيک در بزرگراهها شد.


سرهنگ جمال بذرافشان در خصوص آخرين وضعيت ترافيک پايتخت همزمان با بارش اولين برف پاييزي گفت: ترافيک در سطح شهر تا 30 درصد افزايش يافته است و تردد خودروها در شريانها و معابر اصلي به کندي صورت مي گيرد. هم اکنون بزرگراههاي باقري، همت، رسالت، نيايش، چمران، بسيج و حکيم داراي بار ترافيک سنگين هستند و خرابي خودروها به علت نقص فني، عامل تشديد ترافيک در برخي از بزرگراهها شده است.


او ادامه داد: خرابي چند دستگاه اتوبوس شرکت واحد در ساعات اوليه صبح باعث افزايش ترافيک شد که ماموران راهور بلافاصله خودروهاي معيوب را به حاشيه راه منتقل و بار ديگر معابر را براي تردد خودروها باز کردند.


جانشين رئيس پليس راهور تهران با اشاره به افزايش تصادفات تاکيد کرد: همزمان با بارش برف و لغزندگي معابر تصادفات خسارتي افزايش يافته است اما خوشبختانه به علت سرعت کم خودروها تاکنون تصادف سنگين نداشته ايم.


بذرافشان با اعلام آماده باش تمامي نيروهاي راهور تاکيد کرد: برف سنگين در مناطق شمالي تهران به ويژه مناطق 1 و 2 باعث شده تا ترافيک در خيابان‌هاي اصلي و فرعي اين مناطق افزايش يابد.

نظر شما