شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۷۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴
رييس فرهنگسراي قرآن از توليد نرم‌افزار «انسان از آغاز تا فرجام» خبر داد و گفت: مراسم رونمايي از اين محصول فرهنگي روز دوشنبه پنجم دي‌ماه در اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود.

علي‌اكبر توپچي در گفت و گو با خبرنگار «شهر» با بيان اين مطلب گفت: اين محصول نتيجه جمع آوري مباحث سلسله جلسات تفسير استاد دکتر سيد محسن ميرباقري است که از سال 89 تا پايان تابستان 90 جلسات تفسير قرآن با موضوع معاد و انسان‌شناسي را در اين فرهنگسرا براي علاقمندان برعهده داشته است.


وي افزود: اين لوح فشرده در ابتدا به تعداد كم براي مديران سازمان فرهنگي هنري و مراكز وابسته و نيز مديران ارشد مراكز قرآني توليد مي‌شود و در آينده در شمارگان بيشتر توليد و توزيع خواهد شد.


توپچي با بيان اينكه اين محصول در چند بخش توليد مي‌شود، اظهار داشت: در مراسم رونمايي بخش اول شامل سه بسته كه هر كدام دو جلسه از سخنراني ميرباقري را شامل مي‌شود، رونمايي خواهد شد و به ترتيب بخش‌هاي بعدي توليد مي‌شود.

اين نرم‌افزار قرآني به قيمت 60 هزار ريال به فروش مي‌رسد.


به گفته رييس فرهنگسراي قرآن،‌ مراسم رونمايي از لوح فشرده «انسان از آغاز تا فرجام» روز دوشنبه 5 دي ماه از ساعت 15 با حضور استاد ميرباقري، استاد قره شيخ لو و تعدادي ديگر از اساتيد قرآني در اين فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

نظر شما