شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۷۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱
عضو هيات رييسه شوراي اسلامي شهر تهران با حضور در نشست هم‌انديشي با دبيران شوراياري محلات بيست گانه منطقه 15 اعلام کرد: در سال آتي شهرداران مناطق بودجه محلات را با نظر شوراياران محلات مي‌بندند که با اجراي اين اقدام بحث يکپارچگي در مديريت نيز تحقق مي‌يابد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15 ، عليرضا دبير با اشاره به اقدامات موثري که در منطقه 15 اجرا شده است ، افزود: اميدواريم بستن بودجه با نظر و خواست شوراياران نيز به صورت پايلوت در اين منطقه اجرايي شود.


او با اشاره به اجراي پروژه هاي شاخص در منطقه 15 اظهار اميدواري كرد كه در سال 91 شاهد تکميل و بهره‌برداري از پروژه‌هاي مهم بزرگراه امام علي (ع)، بزرگراه شهيد شوشتري و تعريض بزرگراه بسيج تا خيابان شهيد رحيمي باشيم.


عضو هيات رييسه شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه از شهردار و کارکنان منطقه 15 به جهت اجراي مطلوب پروژه‌ها تشکر کرد و يادآور شد: اجراي بهينه اين اقدامات با درخواست و مطالبه شوراياران انجام شده است و از ايشان مي خواهم که ادبيات مطالبه براي رفع مشکلات محلات را ادامه دهند.


او ضمن تقدير از عملکرد شوراياران افزود: شوراياري محلات منطقه 15 از سلامت کاري برخوردار است و به لحاظ عملکرد خوبي که داشته جز سه منطقه برتر محسوب مي شود.



نظر شما