شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۱
کد خبر: ۴۸۱۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۶
با اجراي عمليات ساخت سكوهاي اسكان اضطراري در بوستان جنگلي چيتگر، اين بوستان مركز اسكان اضطراري پايتخت در شرايط بحراني مي‌شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حسين مرادي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: « عمليات احداث 1950 سكوي اسكان اضطراري در فاز غربي بوستان جنگلي چيتگر با هدف آمادگي مقابله در شرايط بحراني در تهران در بوستان جنگلي چيتگر ادامه دارد و تا كنون 1450 سكوي اسكان اضطراري هر يك با وسعت حدود 15 متر مربع و ظرفيت اسكان و قرار گيري 5 نفر از شهروندان ساخته شده و آماده بهره برداري است . شايان ذكر است ساخت 500 سكوي ديگر نيز در دستور كار قرار دارد. »

وي افزود: « همجوار با اين سكوها، عمليات تامين سيستم روشنايي، آبخوري و سرويسهاي بهداشتي ثابت و صحرايي در حال اجراست. به منظور فراهم كردن شرايط اسكان بهتر، كانكسهاي پخت و توزيع نان، كانكسهاي حمام همچنين مخازن آب و اتاقك هاي ديزل ژنراتور براي تأمين برق اضطراري در محدوده پيش بيني شده و در حال نصب است.

 گفتني است سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در نظر دارد با ساخت سكوهاي اسكان اضطراري در بوستان جنگلي چيتگر، شرايط اسكان 90 هزار نفر از شهروندان را در زمان بروز شرايط بحراني در اين بوستان فراهم کند. »

نظر شما