جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۹
کد خبر: ۴۸۳۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲
فرهنگسراي آفتاب برگزار مي‌كند
رييس فرهنگسراي آفتاب از برگزاري مسابقه كتبي چهل حديث، چهل پيام در منطقه 3 خبر داد.

معصومه ايمان‌پور در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: اين مسابقه شامل 40 حديث از ائمه و اهل بيت (ع) پيرامون مسايل و موضوعات مختلفي مانند رزق حلال، تربيت فرزندان،‌ روابط بين زوجين، احترام به والدين و غيره است كه در قالب يك كتابچه هشت‌صفحه‌اي و 16 سوال سه جوابي در سطح منطقه توزيع مي‌شود.


وي با بيان اينكه اين كتابچه با شمارگان يك هزار نسخه و به صورت رايگان توزيع مي‌شود، افزود: نهج‌البلاغه، حليةالمتقين، اصول كافي، ميزان‌الحكمه و تحف‌العقول از جمله منابعي هستند كه سوالات از ميان آنها استخراج شده است. علاقه‌مندان تا 10 به بهمن‌ماه فرصت دارند پاسخنامه‌هاي خود را به فرهنگسراي آفتاب تحويل دهند.


ايمان‌پور تصريح كرد: ماه آينده نيز مسابقه‌ آيه‌هاي زندگي مشابه همين مسابقه برگزار مي‌شود با اين تفاوت كه سوالات برگرفته از آيات قرآن كريم است ولي شمارگان و نحوه برگزاري مطابقه مسابقه چهل حديث چهل پيام در نظر گرفته شده است.


رييس فرهنگسراي آفتاب به برگزاري سلسله نشست‌هاي گفتگوي اثربخش به عنوان يكي از برنامه‌هاي زمستاني اشاره كرد و ادامه داد: كارگاه مادران قصه‌گو نيز از امروز با حضور 60 شركت كننده در اين فرهنگسرا آغاز شد. فرهنگسراي آفتاب به عنوان يكي از مراكز ثبت‌نام كننده در طرح مادران قصه‌گو ميزبان علاقه‌مندان براي شركت در اين طرح است.

نظر شما