پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۹۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
شهردار منطقه 16 در پي بازديد از روند اجرايي «طرح استقبال از بهار 91» گفت: در آستانه بهار طبيعت و سال نو، شهرداري اين منطقه با بکارگيري تمام توان خودبا هدف آراستگي شهر و ارتقاي سطح خدمات به شهروندان به استقبال بهار مي رود.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 16 مهندس اندرزي شهردار اين منطقه همراه با معاونان، شهرداران نواحي ششگانه ،اعضاي شوراياري و مديران در پي بازديد از سطح منطقه از روند اجرايي طرح هاي مربوط به "استقبال از بهار 91" بازديد بعمل آوردند.


اندرزي پس از بازديد از روند اجرايي طرح ها گفت: درآستانه سال جديد و بهار طبيعت اقدامات مناسبي در حوزه شهري ترافيک، عمراني و اجتماعي شروع شده و تا پايان اجراي طرح استقبال از بهار 91 در تمامي سطوح به اجرا در خواهد آمد.


شهردار منطقه 16 توسعه و ارتقاء سطح خدمات براي پاسخگويي مناسب به نيازهاي شهروندان ، همراهي با شهروندان در آراستگي و نظافت محيطي ، ايجاد روحيه نشاط و شادابي با تاکيد بر رويکرد مسجد و محله‌محوري، افزايش ساعات کار حمل و نقل با توجه به نيازهاي ويژه شهروندان و رفع مشکلات عمراني سطح معابر اشاره و تاکيد کرد: در حوزه اجتماعي و فرهنگي با نگاه ويژه به شاخص هاي فرهنگي و اجتماعي شهروندان شهيد پرور منطقه برنامه هايي چون برپايي ايستگاهاي فرهنگي در مدخل ورودي و خروجي منطقه، برگزاري مراسم روز اسقرار نظام جمهوري اسلامي و مراسم ويژه روزطبيعت را خواهيم داشت.


او ادامه داد: همچنين به‌منظور توسعه و ترويج فرهنگ درخت و درختکاري و حفظ محيط زيست همراه با توسعه فضاي سبز مراسم ويژه روزدرختکاري در بوستان احداث شده خطي با نام «بهار 91» در محدوده ناحيه 3 و حاشيه خيابان فدائيان اسلام از جمله برنامه هايي است که در طرح استقبال از بهار تا 15 فروردين 91 به اجرا گذاشته خواهد شد.


اندرزي در خصوص فعاليت هاي عمراني صورت گرفته در قالب اين طرح گفت: تلاش مي شود تمام معابر سواره رو و معابر پياده رو در سطح منطقه که نياز به لکه گيري و بهسازي است مورد ترميم قرار گرفته و رفع معارضات پياده رو ها، نصب آبرو ، ترميم کف پوش هاي معابر و ترميم جداول و انهار به اجرا در آيد که همگي اين تلاش ها موجب ايجاد محيط شهري مناسب با حال و هواي فرا رسيدن سال نو و بهاري ديگرخواهد بود.


وي با اشاره به فعاليت هاي عمراني متمرکز و در دست اقدام در خيابان فدائيان اسلام شامل حذف کانال ،احداث جوي و کانيو،پياده رو سازي و روکش آسفالت به عنوان يکي از شريان هاي اصلي منطقه گفت: 90 درصد معابر و شوارع و ميادين واقع در نازي آباد شرقي بهسازي شده و همچنين بهره برداري از گشتگاه صابونيان را از جمله پروژه هاي مهم و درد دست اقدام و عيدانه به شهروندان منطقه دانست.


شهردار منطقه 16 همراهي و همدلي شهروندان، شوراياري ها، ائمه جماعات و بسيجيان را ستود و حضور ارزشمند آنان را در تمامي مراحل کاري و خدمت رساني به مردم قابل تقدير دانست و اظهار اميدواري كرد تا با تلاش همکاران سيماي شهري مناسبي که در خور و شايسته شهروندان فهيم و صبور و شهيد پرور منطقه است بمنظور استقبال از بهار 91 مهيا كنيم.

نظر شما