پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۹۲۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
معاون حمل و نقل وترافيك شهرداري تهران از آماده شدن ناوگان حمل و نقل شهري براي استقبال از بهار خبر داد و گفت: به فاصله يك ماه تا فرا رسيدن عيد نوروز، نسبت به تجهيز امكانات حمل و نقلي و بازسازي و نوسازي تجهيزات ترافيكي اقدام مي‌شود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: مديريت شهري تمام توان خود را به كار خواهد گرفت تا محيطي آرام و در عين حال با طراوت و پرنشاط براي شهروندان تهراني و مسافران شهرستاني فراهم آورد.

او با تأكيد بر اين كه براي خريدهاي نوروزي اسفند ماه و ترافيك روزهاي آخر سال نيز تدابير و تمهيدات ويژه‌اي انديشيده شده، اظهار كرد: ناوگان حمل و نقل شهري در سه بخش اتوبوسراني، تاكسيراني و مترو با همه ظرفيت خود در ماه پاياني سال خدمات‌رساني خواهد كرد. 

تشكري هاشمي با اشاره به اين كه نسبت به شناسايي معضلات و نيازها و تهيه فهرستي از اقدامات براساس اولويت‌ها و  اعتبارات در سطح مناطق اقدام شده، تصريح كرد: انجام برنامه‌هاي نظارت دوره‌اي در سطح كلان و بازديدهاي منطقه‌اي اين معاونت از سطح مناطق در شناخت وضع موجود و مسائل و مشكلات مناطق مؤثر بوده است. 

او با تأكيد بر مرمت، بهسازي و افزايش داشته‌هاي موجود در زمينه امكانات و تجهيزات ترافيكي، اضافه كرد: هم‌زمان نسبت به بسترسازي استفاده از فن آوري‌هاي نوين حمل و نقلي اقدام و با همكاري معاونت فني و عمراني نسبت به بهسازي معابر سواره‌روها و پياده‌روها اقدام مي‌شود. 

تشكري هاشمي در زمينه بهسازي معابر سواره‌رو، به لكه‌گيري آسفالت و خط‌كشي معابر بزرگراهي و شرياني اشاره كرد و افزود: علاوه بر اين امكاناتي مانند تابلوهاي راهنماي مسير و علائم رانندگي مورد تعمير و مرمت قرار گرفته و تجهيزاتي مانند چراغ‌هاي راهنمايي و تجهيزات پوسته ترافيكي به روزرساني مي‌شود.

معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران اظهاركرد: علاوه بر اقدامات سخت‌افزاري، مجموعه‌اي از برنامه‌هاي آموزشي و فرهنگي در زمينه آموزش و فرهنگ‌سازي ترافيك ديده شده كه از جمله مي‌توان به اهداي هدايايي تحت عنوان عيدانه به مسافران خروجي و ورودي در آخرين روز سال 90 و نخستين روز سال 91 را نام برد.

نظر شما