جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۹۶۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۴
همزمان با روزهاي پاياني سال:
حجم ورودي و عبوري خودرو در منطقه 11 به ويژه در روزهاي پاياني سال بسيار بالاست، از اين رو هسته مرکزي تهران جاي سوزن انداختن نيست.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 11 ، مسعود کفايتمند شهردار اين منطقه با اعلام اين خبر گفت: با توجه به کمبود پارکينگ در محدوده­ي مرکزي تهران ، جاي پارک حکم کيميا را دارد.


کفايتمند افزود: تدابيروتمهيدات ويژه­اي به منظور مراسم شب چهارشنبه آخر سال پيش­بيني شده ، از جمله اين­که نسبت به استفاده از مخازن فلزي زباله و تخليه فوري مخارن پلاستيکي اقدام مي­شود.


وي اظهار کرد: در روزهاي پاياني سال نظافت معابر پر تردد به دليل ازدحام جمعيت به ويژه در خيابان­هاي ولي عصر( عج ) و جمهوري اسلامي بسيار دشوار مي شود، به عنوان نمونه سه نوبت تخليه مخازن زباله در روز مشکل است اما مشکل اصلي انتقال آن به مراکز مربوطه در ترافيک شديد است .


شهردارمنطقه 11تصريح کرد: نسبت به نوسازي مبلمان شهري خيابان­هاي ولي عصر (عج )، جمهوري اسلامي و حافظ از طريق تعويض جايگاه­هاي گل، سطل­هاي زباله و نيمکت­ها اقدام مي­شود.

کفايتمند در پايان خاطر نشان کرد: بسياري از پياده­رو­هاي اين منطقه به رغم شلوغي بسيار داراي عرض کمي هستند که به مشکلات موجود دامن مي زند.

نظر شما