جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۷
کد خبر: ۵۰۲۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
شهرداري منطقه 3 تهران به منظور استقبال از بهار و توسعه کارآفريني و خود اشتغالي اقدام به برپايي بازارچه نوروزي در بوستان و باغ موزه آب کرده است.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، قاسم نجاري شهردار ناحيه 5 با اعلام اين مطلب گفت: اين بازارچه از شانزدهم تا پايان اسفند ماه با بيش از 14 غرفه اعم از پوشاک،وسايل تزييني،ظروف هفت سين ، صنايع دستي ... در باغ موزه آب واقع در خيابان دکتر شريعتي ، خيابان يخچال برپا که با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است .

شهردار ناحيه 5 در ادامه برپايي بازارچه خود اشتغالي در سراي محله دروس را از ديگر اقدامات اين ناحيه عنوان کرد و افزود: اين بازارچه شامل 10 غرفه شامل پوشاک،وسايل تزييني،ظروف سراميکي،شمع ،وسايل سفره هفت سين ،گل وگياه،شيريني و تغذيه ... از اوايل اسفند ماه در سراي محله دروس مشغول به فعاليت شده و تا پايان اسفند ماه برپاست ضمن اينکه از طريق پيامک،مراجعين حضوري،تماسهاي تلفني،تبليغات ، بنرو ... به اهالي محله اطلاع رساني شده است.

نجاري همچنين از اهداي گلدان به 88 تن از خانواده شهدا همزمان بافرا رسيدن سال جديد خبر داد و بازديد و تجليل از 30 خانواده معظم شهدا و ايثارگران را از ديگر برنامه هاي اين ناحيه در آستانه سال جديد عنوان کرد که به منظور ارج نهادن به دلاوري ها و ايثارگريهاي شهدا در هشت سال دفاع مقدس صورت مي گيرد.

شهردار ناحيه 5 رسيدگي ويژه به ايتام،فرزندان خانواده هاي محروم و فرزندان بانوان سرپرست خانواردر امور تحصيل،برگزاري تور گردشگري،تامين پوشاک ، تعمير ، مرمت و تجهيز وسايل بدنسازي موجود در پارکهاي سطح منطقه از جمله بوستان پايداري ، نظافت و آراستگي 6 مسجد در هفته پاياني سال ، اجراي فوق العاده طرح هبه در سطح ناحيه ،برگزاري مسابقات ورزشي و تفريحي در سطح بوستان ها ، اطلاع رساني معرفي جاذبه هاي تاريخي و فرهنگي شهر را از جمله اقدامات صورت گرفته در استقبال از بهار ذکر کرد.

وي درخصوص موقعيت اين ناحيه تصريح کرد: ناحيه 5 از شمال به خيابان شهيد کلاهدوز ، از جنوب به بزرگراه همت ، از شرق به خيابان پاسداران و از غرب به خيابان شريعتي منتهي مي شود و استقرار بيش از 10 سفارتخانه و مرکز ديپلماتيک ، مراکز مذهبي چون مسجد قبا ، 150 هيئت مذهبي و سکونت حدود 88 خانواده شهيد در محلات ان از ويژگي هاي برجسته اين ناحيه است .

نظر شما