جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۰۴۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷
شهردار منطقه چهار تهران از افتتاح بيش از 20 طرح عمراني، ترافيکي، خدمات شهري و فرهنگي و اجتماعي همزمان با آغاز سال جديد خبر داد و گفت: با افتتاح اين طرح ها بسياري از نيازهاي شهروندان منطقه تامين خواهد شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه چهار،  حسن کريميان با اعلام اين خبر اظهار داشت: به منظور جلوگيري و کاهش سفرهاي درون شهري شهروندان و استفاده از امکانات و نيازهاي فرهنگي، تفريحي، ورزشي و رفاهي آنان، با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، از ابتداي امسال بسياري از اين نيازها در اختيار شهروندان اين منطقه قرار خواهد گرفت.

وي بهره برداري از بزرگترين مجموعه فرهنگي و ورزشي منطقه در محله حکيميه را يکي از مهمترين پروژه هاي امسال در حوزه فرهنگي و اجتماعي عنوان کرد و گفت: بهره برداري از مجموعه فرهنگي و ورزشي چند منظوره حکيميه در 3 طبقه با مساحتي در حدود 2000 متر مربع، پاسخگوي بسياري از نيازهاي شهروندان منطقه خواهد بود.

شهردار منطقه 4 اضافه کرد: تجهيز و بهره برداري از مجموعه صخره نوردي سراج، سراي محلات قنات کوثر، تهرانپارس شرقي، حکيميه و علم و صنعت، به همراه مجموعه هاي خدماتي و رفاهي و آموزشي بوستان ساحل و مرکز توانمند سازي بانوان از ديگر طرح هاي اين حوزه در فروردين امسال است.

کريميان با اشاره به پروژه هاي ترافيکي منطقه گفت: احداث و بهره برداري از پايانه تاکسي و ميني بوسراني پاسداران- مغان، مکانيزه کردن 2 دستگاه پل عابر در بزرگراه رسالت تقاطع خيابان شهيد آيت و پل سيد خندان، راه اندازي سايت نظارت تصويري و کنترل ترافيک شرق تهران و اصلاح هندسي بيش از 50 معبر ازجمله طرح هاي ترافيکي منطقه در بهار امسال است.

وي افزود: پروژه حفر تونل هاي زير زميني و جمع آوري آب هاي سطحي خيابان هاي هنگام و استاد حسن بنا و احداث مخازن بتوني به حجم 80 متر مکعب در 4 نقطه از منطقه از جمله طرح هاي عمراني است که در طرح استقبال از بهار به بهره برداري مي رسد.

کريميان خاطر نشان کرد: در حوزه خدمات شهري نيز، عمليات احداث 20 باغ صخره اي، بازيکده خانوادگي بوستان ساحل، کلينيک گل و گياه حکيميه، 13 بوستان محلي به مساحت 35000 متر مربع و احداث بازار ميوه و تره بار در محلات کالاد و قنات کوثر در آستانه بهار به پايان رسيده است و تا پايان فروردين ماه جاري به بهره برداري مي رسد.

نظر شما