جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۰۶۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
«گپ» که تصويربرداري‌اش از سال گذشته آغاز شده، به شکل مستند قصد دارد وارد زندگي خصوصي بازيگران شود؛ حريمي که تا قبل از اين سريال در ايران بسيار شخصي بوده و کمتر به آن پرداخته شده است

به گزارش «شهر» تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «گپ» به کارگرداني رامبد جوان در حال انجام است.

 

اين مجموعه سعي دارد با نگاهي مستند به فضاي شخصي زندگي بازيگران ورود پيدا کند. طبق برنامه‌‌ريزي‌ها پخش آن از آخرين روز ماه جاري از شبکه آي فيلم آغاز خواهد شد.

 

«گپ» که تصويربرداري‌اش از سال گذشته آغاز شده، به شکل مستند قصد دارد وارد زندگي خصوصي بازيگران شود؛ حريمي که تا قبل از اين سريال در ايران بسيار شخصي بوده و کمتر به آن پرداخته شده است. اينکه چهره هاي آشنا در زندگي شخصي شان چه مي‌کنند، چه تفريحي دارند و يا حتي با چه مشکلاتي روبرو هستند موضوع اصلي اين مستند خواهد بود.

 

به عنوان مثال ويشکا آسايش يک مجسمه‌ساز توانا است و در جاده ساوه کارگاهي براي ساخت مجسمه‌هاي بزرگ دارد. مجسمه‌هايي که بعضي از آن‌ها در ميادين شهرها بوده و يا اينکه بازي مورد علاقه سيامک انصاري بولينگ است.

 

رضا عطاران، مريلا زارعي، سيامک انصاري، داود رشيدي، بهاره رهنما و پيمان قاسم‌خاني، شقايق دهقان و محراب قاسم‌خاني، مهرانه مهين ترابي، نسرين مقانلو و... بازيگراني هستند که تاکنون مقابل دوربين جوان رفته و به نوعي عضو خانواده «گپ» شده‌اند.

 

اشکان خطيبي و سحر دولتشاهي نيز جوان را در اجراي اين مجموعه همراهي خواهند کرد. ضمن اينکه در اولين قسمت از مجموعه برنامه درختکاري در شهرستان دماوند و در مکاني تاريخي به نام شيخ شبلي به همت شهردار شهر دماوند مرتضي همتي اجرا شده است.

 

در اين سريال همچنين به مناسبت‌هايي چون سيزده به در و حضور در طبيعت، روز زن و... نيز پرداخته شده است.

 

منبع: خبرگزاري ميراث فرهنگي

نظر شما