جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۰۸۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
در دويست و سي و يکمين نشست هفتگي باشگاه فيلم تهران، فيلم سينمايي «سلام بر فرشتگان» نخستين فيلم فرزاد اژدري، يکشنبه 27 فروردين ساعت 18 در فرهنگسراي ارسباران نقد و بررسي مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 3 و فرهنگسراي ارسباران، داستان اين فيلم درباره دختر بچه‌اي به نام «شادي» است که مادربزرگش در آستانه مرگ است و در هراس مرگ اوست و دعا مي‌کند که خدا مرگ را به مرخصي بفرستد. دعاي او برآورده مي‌شود اما در پس آن اتفاق‌هايي مي‌افتد که دختر اين بار مرگ را براي مادر بزرگ خود آرزو مي کند.



نخستين فيلم اژدري، نگاه کودکانه‌اي به تصور کودک از مرگ و نيستي و دنيايي از مسائل تجربه نکرده درباره مرگ را به نمايش مي گذارد.

سلام بر فرشتگان توليد مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي در بيست و پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلمهاي کودکان و نوجوانان اصفهان چهار جايزه بهترين فيلمنامه، بهترين بازيگر خردسال، بهترين جلوه هاي ويژه و بهترين فيلم را از آن خود کرد.



در اين فيلم عليرضا خمسه، ماه چهره خليلي، شمسي فضل‌الهي، مهيار مجيب، اصغر نقي‌زاده، سيدبهرام سروري‌نژاد، مريم توکلي، طوفان مهرداديان، فرزين اژدري و کيميا حسيني به همراه ايليا مجيدي (بازيگران خردسال) نقش آفريني مي كنند.



نشست نقد اين فيلم بلافاصله بعد از نمايش آن با حضور فرزاد اژدري(کارگردان)، حسن عليمرداني(تهيه کننده) بازيگران و محمد تقي فهيم (منتقد) برگزار خواهد شد.



علاقمندان به عضويت و حضور در نشست‌هاي باشگاه فيلم تهران مي‌توانند به فرهنگسراي ارسباران واقع در خيابان جلفا مراجعه و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 22872818 تماس بگيرند.

نظر شما