جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۱۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
به منظور توسعه فضاهاي معنوي سطح شهر و تامين رفاه مسافران پايانه هاي حمل و نقل عمومي غرب تهران به نمازخانه تجهيز مي شوند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 5 ولي نجاتي، معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه با اعلام اين خبر گفت: تجهيز پايانه هاي حمل و نقل عمومي غرب تهران به امکانات رفاهي از قبيل نمازخانه و سرويس بهداشتي از اولويت برنامه هاي سال جاري است.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه گفت: به منظور انتقال آموزه هاي اخلاقي و ديني و تبليغ و ترويج فرهنگ اقامه فريضه الهي نماز همزمان با تجهيز پايانه ها به نمازخانه، سيستم پخش اذان نيز در اين مراکز نصب ميگردد.

وي افزود: پايانه هاي آزادي و مترو صادقيه به لحاظ حجم بالاي جابجايي سفرهاي شهري از مهم ترين پايانه هاي حمل و نقل عمومي منطقه به شمار مي آيدکه در همين راستا احداث 2 باب نمازخانه و افزايش سرويس هاي بهداشتي در اين مراکز انجام شد.

نجاتي در ادامه از ساماندهي پايانه آزادي خبر داد و گفت: پايانه آزادي با وجود 35 خط تاکسيراني، 3 خط اتوبوسراني تندرو، خطوط درونشهري و اقماري نقش مهمي را در تبادل سفرهاي درون و برون شهري داردکه در همين راستا طرح ساماندهي پايانه آزادي در قالب اجراي طرح ترافيکي، عمراني و خدماتي اجرا شد.

وي به استقرار نيروهاي خدمات شهري در پايانه جهت حفظ بهداشت محيط اشاره کرد و گفت: طرح جمع آوري و ساماندهي دستفروشان پايانه از ديگر اولويت هاي اجراي طرح است.

نظر شما