شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۳
کد خبر: ۵۱۴۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳
فرهنگسراي کتاب 3 در نمايشگاه بين المللي کتاب25 (3)
فرهنگسراي کتاب در مصلاي امام خميني(ره) در ساعت 16 روزهاي پنجشنبه و جمعه، همزمان با دومين و سومين روز نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، ميزبان مصطفي رحماندوست و محمود حکيمي خواهد بود.

به گزارش«شهر»، به نقل از ستاد خبري فرهنگسراي کتاب، همزمان با دومين روز از بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، در قالب نشست قصه هاي خوب براي بچه هاي خوب در فرهنگسراي کتاب، ساعت 10 صبح روز پنجشنبه داستان فريب روباه و روز جمعه داستان روباه و خروس براي کودکان خوانده مي شود.

همزمان با اين نشست در روزهاي دوم و سوم از بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، کارگاه بازخواني و بازآفريني داستان هاي گلستان سعدي و مرزبان نامه توسط نوجوانان در فرهنگسراي کتاب تشکيل مي شود.

همچنين نشست بازي قصه ها با حضور ناهيد مهدوي اصل روز پنجشنبه و نشست تأثير قصه در تربيت فرزند با حضور پروين پناهي روز جمعه ساعت 14:30 در اين فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

برنامه شاهنامه خواني با حضور مرشد امير صادقي و نمايشنامه خواني با حضور هنرمندان راديو و تلويزيون، به ترتيب در روزهاي پنجشنبه و جمعه ساعت 17:30 در فرهنگسراي کتاب اجرا مي شود.

برنامه پرده خواني قصه هاي قرآني با حضور استاد آذرگون و ابتهال خواني توسط قاري محسن کاظمي در غرفه قرآن فرهنگسراي کتاب، در روزهاي پنج شنبه و جمعه، ساعت 12 اجرا خواهد شد. برنامه مکث 95 راديو تهران هر روز از ساعت 19 تا 20:30 از اين فرهنگسرا پخش خواهد شد.

فرهنگسراي کتاب همزمان با بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران در ضلع شمالي محل مصلاي امام خميني(ره) در فضايي بالغ بر 1000 متر مربع برپا است.



نظر شما