پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۲۰۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۲
از سوي سازمان فرهنگي هنري شهرداري
فرمانده حوزه مقاومت بسيج سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از اجراي ششمين دوره از طرح نشاط و تعالي از 20 خرداد تا 25 تيرماه خبر داد.

نورالله اسفنديار در گفت و گو با خبرنگار «شهر» با بيان اينكه لحظه لحظه اوقات فراغت امروزه از چنان اهميتي برخوردار است كه حتي از آن به مثابه آينه فرهنگ جامعه ياد مي‌كنند، گفت: چگونگي گذراندن اوقات فراغت افراد يك جامعه تاحد بسياري، معرف ويژگي‌هاي فرهنگي و ميزان توسعه‌يافتگي آن جامعه است.



وي افزود: به همين دليل حوزه مقاومت بسيج سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در راستاي اجراي رهنمودهاي رييس اين سازمان مبني بر توجه ويژه به «اخلاق عمومي» در آستانه تعطيلات تابستاني و با توجه به ماموريت و رويکرد فرهنگي خود، ويژه برنامه‌هايي را با هدف بهينه‌سازي اوقات فراغت فرزندان پرسنل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در قالب ششمين دوره طرح نشاط و تعالي درنظر گرفته است.


اسفنديار ادامه داد: اين طرح با اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي، هنري، آموزشي، تفريحي و ورزشي ويژه دختران و پسران مقاطع دوره ابتدايي تا پيش دانشگاهي از تاريخ 20 خرداد تا 25 تيرماه برگزار مي‌‌شود.


به گفته وي، تور کارتينگ آزادي، پارک ارم، قلعه سحرآميز، سرزمين عجائب، امامزاده داود و مراکز تفريحي ديگر از جمله برنامه‌هايي است كه ويژه شرکت کنندگان در روزهاي زوج از ساعت 8 تا 16 در نظر گرفته شده است.


نظر شما