جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۳
کد خبر: ۵۲۴۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
250 ويژه برنامه فرهنگي هنري در تهران اجرا ميشود
مراسم بزرگداشت استاد مرتضي آقا قاسمي قمي، پيشکسوت نقاشي پشت شيشه کشور و افتتاح نمايشگاه آثار هنري وي در فرهنگسراي اميد برگزار مي‌شود و در کنار اين ويژه برنامه، مراکز فرهنگي هنري پايتخت در هفته جاري ميزبان بيش از 250 برنامه خواهند بود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، مراسم بزرگداشت استاد آقاقاسمي روز 22 خرداد ماه از ساعت 17 در سالن خيام فرهنگسراي اميد با حضور جمعي از هنرمندان برگزار مي‌شود. اين استاد در آثار خود موضوعات مرتبط با طبيعت و نقش هاي اساطيري با نگاهي به داستان هاي شاهنامه را برگزيده است. همزمان با برگزاري اين مراسم، نمايشگاه آثار هنري استاد مرتضي اقا قاسمي قمي در فرهنگسراي اميد افتتاح مي‌شود.


  

نشست کتاب، جامعه، فوتبال در باشگاه کتاب تهران با حضور عادل فردوسي پور، 24 خرداد در فرهنگسراي ارسباران و نشست صميمي با رضا اميرخاني در قرار گفتگوي آ- رمان، 23 خرداد در فرهنگسراي قبا از جمله برنامه هاي ادبي مراکز فرهنگي هنري پايتخت در هفته جاري است. همچنين نشست تخصصي در حوزه نورپردازي در معماري، 24 خرداد در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي شود.



در اين هفته نمايش نقلي و شيرين ويژه کودکان آغاز مي شود و تا 10 تير در فرهنگسراي ملل اجرا خواهد شد. همچنين نمايشگاه آثار دکوراتيو تا پايان خرداد در فرهنگسراي قبا و نمايشگاه خوشنويسي عروس خطوط تا پايان خرداد در فرهنگسراي اشراق از جمله برنامه‌هاي نمايشگاهي هفته جاري است.



نمايش و نقد فيلم اکباتان در باشگاه فيلم تهران، 21 خرداد در فرهنگسراي ارسباران، کارگاه بررسي آثار فيلمسازان بزرگ جهان، 22 خرداد در فرهنگسراي قبا، نمايش و نقد و بررسي فيلم هوگو در پاتوق باشگاه 7، 24 خرداد در فرهنگسراي قبا، نمايش فيلم روزهاي زندگي تا 27 خرداد در فرهنگسراي اشراق و نمايش فيلم آخرين سرقت تا 26 خرداد در فرهنگسراي گلستان از جمله برنامه هاي و نشست هاي سينمايي اين هفته در تهران است.


علاقه مندان مي‌توانند براي دريافت فهرست کامل برنامه‌ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما