شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۲۵۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران از ارسال لايحه سازمان زيباسازي در خصوص ممنوعيت تبليغات کالاهاي خارجي در سطح شهر به هيئت رئيسه تا پايان خرداد خبر داد.

فارس: مرتضي طلايي، با اشاره به اينکه لايحه سازمان زيباسازي شهرداري در خصوص ممنوعيت تبليغات کالاهاي خارجي در سطح شهر در حال حاضر در دست بررسي است، اظهار داشت: کميسيون فرهنگي براي سرعت بخشيدن به اين لايحه، اين لايحه را مستقيما از اداره حقوقي شهرداري دريافت کرد.

 

وي تصريح کرد: در حال حاضر هم مصوبات شوراي فرهنگي و هم قانون چارچوب‌هاي لازم را در بخش تبليغات کاملا مشخص کرده است و همه بايد به آن عمل کنند.

 

طلايي خاطر نشان کرد: در حال حاضر کارهاي کارشناسي بر روي لايحه سازمان زيباسازي در خصوص تبليغات اجناس و کالاهاي خارجي در دست بررسي و اقدام است که پيش‌بيني مي‌شود تا اواخر خرداد اين لايحه تقديم هيئت رئيسه شود.

 

عضو شوراي اسلامي شهر تهران ادامه داد: بايد با برنامه‌ريزي کامل بتوانيم از توليدات داخلي حمايت کنيم که در اين راستا بايد چارچوب مشخصي مشخص شود ضمن اينکه کيفيت اجناس نيز افزايش يابد.

 

طلايي خاطر نشان کرد بايد چهره شهر را منطبق با سياست‌گذاري‌ها و اهداف و راهبردهاي مشخص کنيم و يک شهر ايراني - اسلامي داشته باشيم.

 

وي در ادامه با بيان اينکه نبايد هدف را تحت شعاع يک مسئله جزئي قرار دهيم، گفت: در حال حاضر در بيشتر فروشگاه‌هاي شهر شاهد فروش کالاهاي خارجي هستيم و اين تنها به تبيلغات در سطح شهر مربوط نمي‌شود.

نظر شما