شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۳۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
در راستاي فراهم کردن زمينه مشارکت موثر شهروندان در فعاليت هاي مديريت بحران، نمايشگاه و آموزشگاه تخصصي آتش نشاني با همکاري شهرداري ناحيه دو منطقه 13 و ايستگاه 31 آتش نشاني تهران در فلکه دوم نيروي هوايي برپا شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 13 ، نمايشگاه و آموزشگاه تخصصي آتش نشاني با حضور شهردار ناحيه دو ، سرپرست اداره بحران ، رئيس ايستگاه 31 آتش نشاني، رئيس کلانتري 128 و جمعي از شهروندان افتتاح و رسما آغاز به کار کرد.

 

در اين مراسم، بيداد شهردار ناحيه دو منطقه 13 با اشاره به نقش اساسي آموزش در کنترل و مديريت بحران گفت : تلاش شهرداري تهران در سال هاي اخير همواره اماده سازي شهروندان برا ي پيشگيري و مقابله با حوادث غير مترقبه بوده و در اين راستا گروه هاي ماهر داوطلب آموزش ديده در محلات تشکيل شده است.

 

وي با اشاره به برپاي ايستگاه آتش نشاني با رويکرد آموزشي در فلکه دوم نيروي هوايي افزود: موقعيت ويژه فلکه دوم نيروي هوايي به عنوان ميدان نمونه فرصت مناسبي را براي بسياري از شهروندان فراهم کرده تا در زمينه پيشگيري ، آمادگي و مديريت بحران آموزش ببينند . ضمن اينکه کيفيت ارائه خدمات و برنامه هاي اين نمايشگاه به گونه اي است که مخاطبان زيادي جلب آن مي شوند.

 

بر اساس اين گزارش اين نمايشگاه با بر پائي ايستگاه موقت و راه اندازي بخش هاي مختلف پذيراي حضور شهروندان است تا با تجهيزات آتش نشاني ، روش هاي مختلف اطفاي حريق و مقابله با حوادث غير مترقبه آشنا شوند.

 

بنابراين گزارش، در اين نمايشگاه دوره هاي آتش نشان داوطلب براي آموزش اطفاي حريق و امداد و نجات با ثبت نام از شهروندان برگزار مي شود.در اين مراسم همچنين با اهداي هديه از آتش نشانان و جانبازان قدرداني شد.

نظر شما