سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۹
کد خبر: ۵۳۱۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۷
طي حکمي از سوي سيدهادي منبتي «اميرعلي بشارتي» به سمت مدير پرديس سينما گالري ملت منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي موسسه تصوير شهر سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، سيدهادي منبتي در اين حکم ضمن قدرداني و تشکر از زحمات مسعود بانصيري در طول دوره مديريت پيشين پرديس سينمايي ملت خطاب به اميرعلي بشارتي آورده است: با توجه به حسن سابقه و تجربه جنابعالي به موجب اين حکم به سمت مدير پرديس سينما گالري ملت منصوب مي شويد. اميد است با تکيه بر ايمان، دانش و تجربه با مشورت صاحبنظران و همکاران پيمودن اين مسيرِ سخت، سريعتر و آسان تر شود.


همچنين در اين حکم آمده است: پرديس سينما گالري ملت نشانه بيدار بودن مديريت شهري در انجام وظايف و متنوع خود است. امروز پرديس هاي سينمايي علاوه بر وظيفه نمايش فيلم و پذيرايي مناسب از مخاطبان مي کوشند تا با بهره گيري مطلوب از ارزشها و رهيافت هاي ديني، الگوي مناسبي در تعامل فرهنگي خود و شهروندان شکل دهند، الگويي که در نهايت مي تواند سرمشق مناسبي براي مراکز فرهنگي هنري باشد.



اميرعلي بشارتي که کارشناس ارشد مديريت اجرايي از دانشگاه ويکتوريا کانادا است، سابقه چندين سال فعاليت اجرايي در شهرداري تهران، شرکت تجارت بين الملل پارسينو و مهندسين مشاور طرح صنعت و معاونت فني و عمراني شهرداري تهران را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


وي تا سال 89 به مدت سه سال مديريت مرکز همايش‌هاي برج ميلاد تهران را برعهده داشته است.

نظر شما