جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۳۴۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
کلنگ توسعه مسجد وفا در محله شوش منطقه 15 با حضور شهردار و معاونان منطقه ،‌ امام جماعت مسجد و جمعي از خانواده‌هاي معظم شهدا و اهالي محل بر زمين زده شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15،صفوي شهردار منطقه 15 در اين مراسم ضمن اشاره به تغيير رويکرد مديريت شهري از سازمان خدماتي به نهاد فرهنگي و اجتماعي گفت: يکي از مهمترين مولفه‌هايي که در رويکرد جديد به آن توجه شده موضوع مسجد محوري است که بر اساس اعتقاداتي که داريم مسجد به عنوان مهمترين پايگاه در عرصه هاي مختلف اجتماعي ، فرهنگي ، سياسي و اقتصادي بوده و خواهد بود.

 

وي افزود: شهرداري با اين نگاه ضمن همراهي با مومنين ،‌آمادگي خود را براي بهره مندي شهروندان از امکانات و خدمات موجود در اماکن مقدس و مساجد بيش از پيش اعلام مي کند.

 

شهردار منطقه 15 در ادامه در تشريح موقعيت محله شوش خاطر نشان کرد: محله شوش به عنوان يکي از محلات مهم ناحيه يک محسوب مي‌شود و شهرداري طي سال گذشته برنامه هاي مفصلي را در موضوعات مختلف شامل معابر ،‌پياده روسازي ،‌بوستان ها ، سراي محله و مساجد اين محله اجرا کرده و به لطف خدا اين برنامه ها ادامه خواهد داشت.

 

صفوي با اشاره به همکاري و هماهنگي بسيار مطلوب ائمه جماعات و شوراياران محلات با شهرداري منطقه افزود : در سايه اين تعاملات زمينه رفاه و آسايش براي شهروندان فراهم شده و با تحقق شعار محله محوري و توجه به نقش مردم در اداره امور خودشان از طريق مديريت محله بستر مشارکت شهروندان در فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي و ... به وجود آمده است و اين توفيقي است که براي شهرداري حاصل شده تا همواره شهروندان را در کنار خود و همراه خود ببيند.

شهردار منطقه 15 افزود : به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان نيز ضمن غبارروبي ،‌عطرافشاني و مرمت مساجد ،‌ برنامه هاي ويژه قرآني با همکاري مساجد و شوراياري ها اجرا مي شود.

نظر شما