شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۴۰۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵
معاونت امور شهري و محيط زيست شهرداري منطقه 4 گفت: در راستاي حفظ محيط زيست و ارتقاء سلامت شهروندان دفع پسماندهاي بيمارستاني به صورت کاملا بهداشتي و با رعايت اصول زيست محيطي انجام مي شود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4 ، حميد ناصحي معاون امور شهري و محيط زيست با اشاره به تبصره 1 از ماده 2 و همچنين مواد 7 و 8 و 13 قانون مديريت پسماند مصوب مجلس شوراي اسلامي گفت: حمل و دفن زباله هاي خطرناک با رعايت موارد و الزامات محيط زيست يکي از دغدغه هاي مهم مديريت شهري است.

وي افزود: 82 مرکز درماني در سطح منطقه وجود دارد که نظارت کامل جهت بي خطر سازي ، جداسازي و عدم حمل زباله همراه با پسماند عادي در آنها صورت مي گيرد و در اين بين مراکز مختلف شناسايي شده است و ضمن صدور اخطار با جديت تا رفع معضلات دفع زباله هاي آنها پيگيري خواهد شد.

معاون امور شهري و محيط زيست گفت: با هماهنگي و همکاري بخش پسماند بيمارستاني سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران ، هيچ گونه محدوديت و مشکلي جهت مراجعه مراکز درماني و عقد قرارداد حمل زباله وجود نداشته و تمامي مراکز متخلف ظرف مدت يک هفته ملزم به مراجعه و عقد قرارداد بوده و در صورت عدم ارائه تصوير قرارداد جهت حمل پسماند، با مراکز متخلف به صورت قانوني برخورد مي شود.


نظر شما