شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۴۹۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
نشست مشترک شهردار و شوراياران منطقه 21 برگزار شد/
نشست مشترک ماهيانه شوراياران منطقه 21 با حضور شهردار اين منطقه برگزار شد.

به گزارش «شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21 ، شهردار اين منطقه در اين نشست که با حضور مسئولان اداره برق آزادي برگزار شد ، حضور مسئولان محلي در جمع مديران شهري و معتمدان محله را نقطه عطفي براي تعاملات دو جانبه و حل مشکلات برق در اين منطقه دانست .

مصطفي سليمي به بخشي از مشکلات برق منطقه 21 اشاره کرد و گفت: بدون ترديد داشتن امنيت بالاترين حقي است که يک شهروند بايد از آن برخوردار شود و با تمام وجود آن را در محله و شهر خود احساس کند زيرا وجود روشنايي کافي در معابر رابطه مستقيمي در تامين اين امنيت دارد.از سوي ديگر بي توجهي به اين مقوله مهم ، باعث به وجود آمدن مشکلات فراواني مي شود که جامعه بايد تاوان آن را بپردازد .

 مطالعه اي که در حوزه برق انجام شده ، علت بروز بسياري از جرائم از جمله سرقت ، کيف قاپي ، توزيع آسان مواد مخدر ، کم نوري و حتي تاريکي برخي از معابر فرعي و اصلي معابر است. شهردار منطقه 21 در ادامه حضور مسئولان اداره برق در جمع مديران شهري اين منطقه و معتمدان محله را فرصتي براي تعاملات دو جانبه مسئولان براي حل مشکلات مردم دانست و افزود : خوشبختانه تعامل و همکاري بين بخشي بسيار خوبي بين سازمانهاي مستقر در منطقه 21 وجود دارد که باعث شده مشکلات با جديت و هميت بيشتري پيگيري و حل شود.

بر اساس اين گزارش در ادامه اين نشست شوراياران به بيان مشکلات محلات خود پرداختند که کم نور بودن معابر ، تاريکي معابر اصلي و فرعي ، وجود تيرهاي برق اضافي در برخي از معابر از جمله محله وردآورد، فرسوده بودن شبکه برق رساني و عدم تعويض لامپ هاي سوخته از جمله اين موارد مطروحه بود. در ادامه اين جلسه نيز مسئولان اداره برق به سوالات مطرح شده پاسخ دادند و مقرر شد در قالب بازديد ميداني از محلات به صورت حضوري مشکلات را از نزديک بررسي و مرتفع نمايند.

نظر شما