شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۵۲۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
دومين جشنواره محيط زيست شهري‌ با استقبال مردم جنوب پايتخت روبرو شده و به گفته رئيس ستاد محيط زيست شهرداري تهران احتمالا تا شب 20 شهريور تمديد خواهد شد.

به گزارش «شهر» و به نقل از ستاد خبري جشنواره محيط زيست شهري، دومين جشنواره محيط زيست شهري که شب چهارشنبه با کاشت 22 نهال بلوط در بوستان ولايت آغاز به کار کرد با استقبال بي نظير مردم جنوب پايتخت روبرو شده که به گفته رئيس ستاد محيط زيست شهرداري تهران احتمالا تا شب 20 شهريور تمديد خواهد شد.

محمدهادي حيدرزاده گفت: استقبال خانواده هاي مناطق 16، 17، 19 و ديگر مناطق شهر تهران به دليل محتواي برنامه هاي آموزشي در غرفه هاي مناطق و سازمان هاي مرتبط با خدمات شهري چشمگير بوده و ما را در استمرار جشنواره مصمم کرده است.

 

وي افزود: هدف برگزاري دومين دوره جشنواره محيط زيست شهري آموزش مردم با هدف جلب مشارکت آنها در برنامه هاي شهري به خصوص محيط زيست و مديريت پسماند بوده است تا در آينده مردم خود مسئوليت حفظ محيط زيست و پاکيزگي شهر را بر عهده بگيرند.

 

وي اظهار داشت: يکي از اهدف برگزاري اين جشنواره توجه به نسل کودک و نوجوان است زيرا آنها در آينده اي نه چندان دور شهرونداني هستند که در حفظ فرهنگ مديريت سبز در شهر بسيار تاثيرگذار هستند.

 

به اعتقاد وي مشارکت مردم در حفظ محيط زيست و آموزش آن به کودکان امروز مي تواند به روشي تبديل شود که پيروي از اين روش نه تنها براي امروز خود سود توليد مي‌کنند، بلکه موقعيت آينده خود را نيز تثبيت مي کند.

 

جشنواره محيط زيست شهري با حضور هنرمندان محبوب کشور در بوستان بزرگ ولايت با اجراي برنامه هاي شاد و مفرح هر شب ميزبان شهروندان تهراني است.

 

نظر شما