جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۵۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۷
در مجموعه فرهنگي امام علي(ع)/
شهرداري منطقه 22 با هدف ترويج روحيه و فرهنگ ايثار و شهادت، همزمان با هفته گراميداشت دفاع مقدس نمايشگاه بزرگ عکس را در مجموعه اجتماعي و فرهنگي امام علي (ع) برپا مي کند.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حسين مرادي شهردار منطقه با اعلام اين خبر، در خصوص ويژه برنامه هاي تدارک ديده شده در هفته دفاع مقدس در محدوده شمال غربي تهران گفت: « برنامه هاي هفته دفاع مقدس با هدف گسترش فرهنگ ايثار و شهادت، تبيين کارآمدي مديريت اسلامي با تاکيد بر روحيه جهادي ، شناسايي ابعاد مختلف حماسه بزرگ دفاع مقدس و تجليل از رشادت هاي ايثارگران اين عرصه برگزار مي شود.

 

هويت بخشي به سيماي بصري منطقه با استفاده از پرتابل ها، بيلبوردها و عرشه هاي پل با محوريت آموزه هاي زندگي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي، برگزاري 4 يادواره شهدا در 4 ناحيه منطقه با مشارکت پايگاه هاي بسيج و مديريت محله و برگزاري 5 شب خاطره دفاع مقدس در سراهاي محله ها و مجموعه اجتماعي و فرهنگي امام علي (ع) همچنين اعزام 10 تور گردشگري دفاع مقدس به باغ موزه دفاع مقدس ، شهرک سينمايي دفاع مقدس ، خانه موزه شهيد چمران، گلزار شهداي بهشت زهرا (س) از برنامه هايي است که طي برنامه ريزي مشخص در ايام هفته دفاع مقدس به اجرا در خواهند آمد.

 

وي افزود: معرفي و رونمايي چند عنوان کتاب دفاع مقدس در مجموعه اجتماعي و فرهنگي امام علي (ع) همزمان با برپايي نمايشگاه بزرگ عکس، از جمله اقداماتي است که در دستور کار قرار دارد. طي هفته دفاع مقدس شهردار و مسئولان هر يک از نواحي 4 گانه منطقه روزانه با 2 خانواده معزز و بزرگوار از شهيدان، جانبازان و ايثاگران ديدار خواهند کرد.


وي ادامه داد: مراسم غبار روبي از مزار شهدا نيز در قالب برنامه اي با عنوان «مهماني لاله ها» در مقبرة الشهداي دانشگاه علامه طباطبايي، دانشگاه علوم انتظامي و تپه نورالشهدا با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

نظر شما