دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۵۹۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۶
محله‌هايي همچون دوراهي قپان، ميدان قزوين، خيابان دامپزشکي، سيناي غربي، سه راه آذري، مولوي، مسعوديه، رسالت، بلوارمعلم، نواب، تهران نو، شهرري، افسريه، وحدت اسلامي، خيابان مدني، سولقان، خاني آباد نو و خاوران در بازار مسکن به عنوان محله‌هايي که قيمت هر متر مربع واحدهايي با کاربري مسکوني کمتر از 2 ميليون تومان پيشنهاد مي‌شود، به خريداران مسکن در قالب فايل‌هاي آگهي معرفي شدند.

به گزارش شهر و به نقل از دنياي اقتصاد، متراژ اين دسته از واحدهاي مسکوني بين 37 متر مربع تا 100 متر مربع است و از سوي ديگر بناي آنها به دليل چند سال ساخت يا نوساز بودن بسيار متنوع است.

البته تعداد محدودي از واحدهاي مسکوني که ارزش هر متر مربع آنها کمتر از 2 ميليون تومان است از سند قولنامه‌اي برخوردار هستند و همچنين واحدهايي که از کوچک‌ترين متراژها بهره‌مند هستند از امتياز وام خريد برخوردارند. شواهد نشان مي‌دهد که اين واحدها ممکن است امکانات معمولي (پارکينگ، آسانسور و انباري ) را شامل حال خريداران کنند و از طرف ديگر برخي از واحدها در طبقه زير همکف واقع شده‌اند.

براي مثال: يک واحد مسکوني با متراژ 80 متر مربع با کليه امکانات؛ اما با سند قولنامه‌اي متري يک ميليون و 300 هزار تومان قيمت‌گذاري شده است.

از سوي ديگر در خيابان وحدت اسلامي تعدادي واحد مسکوني 65 و 70 متري نوساز با قيمت متري يک ميليون و 900 هزار تومان آماده تحويل به خريدار است.


نظر شما