جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۶۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
دولت دوباره براي معرفي شهردار ري وعده داد/
برخي رسانه ها اسامي مختلفي را به عنوان شهردار احتمالي شهرري اعلام کردند و در اين حالي ست که اين اقدام از نظر حقوقي غيرقانوني است.

به گزارش خبرنگار «شهر»، تا کنون نادر کرمي شهردار سابق منطقه 12 و رضا سترگ که سمت شهردار منطقه 20 را در کارنامه خود دارند به عنوان کانديدهاي احتمالي شهرداري شهرري معرفي شده اند.

 

حسين عليقلي‌زاده، گزينه احتمالي ديگر براي شهرداري ري است. عليقلي زاده در زمان شهرداري محمود احمدي نژاد، شهردار يکي از مناطق تهران بوده است.

 

مجتبي يزداني نيز که اکنون شهردار منطقه يک تهران است و در گذشته شهردار منطقه 15 بوده، يکي ديگر از گزينه‌هاي احتمالي براي سمت شهرداري ري است که از رسانه ها از نام برده اند.

 

محمدرضا محمودي، معاون عمراني استانداري تهران نيز در خصوص نامهايي که تاکنون از سوي رسانه ها براي تصدي شهرداري ري انتخاب شده، گفته است: هيچ کدام از نامهاي اعلام شده صحت ندارد.

 

وي از معرفي شهردار شهرري در سه شنبه هفته جاري خبرداده است. البته اين وعده هاي مسئولان دولتي بيش از دو ماه است که داده مي شود اما عملي نمي شود.

 

بنابراين گزارش تشکيل شهرداري و انتخاب شهردار براي شهرري با توجه به وجود شوراي اسلامي شهر تهران با قانون اساسي و ديگر قوانين کشور تعارض‌هاي جدي دارد و امري غيرقانوني‌ست.

 

در همين زمينه بخوانيد:

 

موانع قانوني جدايي ري از تهران 

 

ري از تهران جدا نشد 

 

آخرهفته سرنوشت‌ساز در انتظار ري 

 

انشالله حل مي‏شود! /تعجيل دولت براي جدايي ري


نظر شما