جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۶۴۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲
سري دوم انيميشن «مدرسه اي در جنگل» به کارگرداني داوود حديثي براي شبکه پويا مراحل پاياني خود را مي‌گذراند.

به گزارش خبرنگار فرهنگي «شهر»، 13قسمت از انيميشن 3 بعدي «مدرسه اي در جنگل» به مناسبت بازگشايي مدارس از روزهاي ابتدايي فصل پاييز پخش شده است که به دليل استقبال کودکان، سري دوم اين مجموعه به کارگرداني داوود حديثي مراحل پاياني خود را مي‌گذراند و به زودي براي پخش تحويل صدا و سيما مي‌شود.

 

داستان انيميشن از اين قرار است که پسر بچه‌اي هشت ، نه ساله به نام «پسر جان» در روز تولد خود کتابي به نام «مدرسه اي در جنگل» از پدرش هديه مي‌گيرد . کتاب که به جز چند عکس حيوان در فضاي جنگل ندارد، وقتي براي «پسر جان» جذاب مي‌شود که او متوجه حرکت آزادانه شخصيت‌ها در صفحات کتاب و گذر آنها از صفحه‌اي به صفحه ديگر مي‌شود و وقتي اين شوق به حيرت بدل مي‌شود که مي بيند گوشه و کنار خانه نيز چون صفحات کتاب، گردشگاه آنهاست .

 

با توجه به اهميت آموزش خلاقيت در اين مجموعه سعي شده تا در کنار آموزش‌هاي مختلفي که به کودکان داده مي شود، با خلق فضا و داستان‌هايي جذاب و خيال انگيز ويژگي افراد خلاق و موانع پيش روي خلاقيت را براي آنها باز گو کند.

   

از عوامل ساخت قسمت دوم انيميشن «مدرسه اي در جنگل» مي توان به نويسنده مهدي اسماعيلي، استوري بورد محمود نفيسي، طراح فضا و رنگ علي اصغر قرباني، طراح فضا و رنگ هادي طبس، کاراکتر setup سعيد ايماني، مدل سازي محمد کوچکي، علي اخباري، بهمن زارعي، سعيد آقاخاني، رضا شفيعي، سميرا سيد نيلچي، رنگ و بافت امير قاسمي، محمود فيض نژاد، ميلاد مس اف، رضا شفيعي، پويا نمايي مينو کليايي، پيام مهماندوست، ملاحت زرين اقبال، حميد زيرکي، نورپردازي و رندر سجاد يوسفي ، کامپوزيت محسن موسوي، دستيار توليد زهرا بلادي اشاره کرد.

نظر شما