جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۶۶۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۶
گفت‌و‌گوي شهر با مدير سينما فلسطين/
مدير سينما فلسطين گفت: بيشترين فروش سينما فلسطين را «كلاه قرمزي و بچه ننه» و سپس «گشت ارشاد» داشتند.

علي رضايي مدير سينما فلسطين در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگي «شهر»، در خصوص تاثير زمان و شرايط اكران در استقبال مخاطبين و ميزان فروش فيلم‌ها، گفت: فصل تابستان فصل تعطيلي است و مردم وقت بيشتري براي تفريح دارند، با توجه به اين موضوع معمولا در فصل تابستان استقبال از سينما خوب است.

 

رضايي در اين ارتباط در خصوص فروش فيلم‌هاي كودك گفت: زماني كه مدرسه‌ها باز است، فيلم‌هاي كودك فروش خوبي مي‌تواند داشته باشد البته فيلم‌هايي كه جذابيت داشته باشد، در جذب مخاطب حرف اصلي را مي‌زند. همانطور كه در اين اواخر ديده شد فيلم پرفروشي داشتيم در صورتيكه زمان مدرسه‌ها نبود. در واقع زمانيكه فيلم موضوع خوبي داشته باشد، جلوتر از فيلم‌هاي ديگر مي‌فروشد اما فيلم‌هاي ضعيف در هرفصلي كه باشند فروش خوبي ندارند كمااينكه حال حاضر فيلم كودكي اكران شده اما تا حالا استقبال خيلي خوبي از آ‌ن نشده است.

  

وي با اشاره به اينكه نمي‌توانيم براي فيلم‌ها فصل خاصي تعيين كنيم، گفت: البته ممكن است مناسبت‌هاي مختلفي از جمله عيد فطر با پاييز مصادف شود و در اين فصل فروش بيشتري وجود داشته باشد اما در كل فيلمي كه براي تماشاچي جذابيت داشته باشد در هر فصلي مي‌فروشد. در واقع اعتقادزيادي به اين قضيه مبني بر زمان خاص براي فروش فيلم‌ها ندارم. با توجه به اينها فيلم خوب مخاطب خوبي دارد، چه طيف دانشجو، چه گروه كودك و غيره. به طور كلي فيلم بايد مخاطب محور باشد و در راستاي سلايق او حركت كند.

 

مدير سينما فلسطين در رابطه با استقبال مخاطبين از سينما فلسطين در تابستان گذشته، با اشاره به اينكه فروش خوبي داشته‌ايم، گفت: در حقيقت قبل و بعد از ماه مبارك رمضان فروش فيلم‌هايمان مناسب بود. در واقع از عيدفطر به بعد فروش بهتري داشتيم اما در ماه مبارك فروش خوبي را شاهد نبوديم.

 

وي در رابطه با بيشترين فروش فيلم‌ها در اين سينما از فيلم «كلاه قرمزي و بچه ننه» و سپس «گشت ارشاد» نام برد.

نظر شما