پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۰
کد خبر: ۵۷۰۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
با اجراي بيش از 80 عنوان برنامه فرهنگي انجام مي شود
شهردار منطقه 19 از اجراي 85 عنوان برنامه فرهنگي و تفريحي در نواحي پنجگانه اين منطقه به مناسبت هفته ولايت خبر داد.

به گزارش «شهر» و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19،  مهندس عباداله فتح الهي گراميداشت اعياد بزرگ مسلمانان و تأمين امکانات اوقات فراغت شهروندان را از اهداف برنامه هاي اجرايي اين هفته دانست و گفت: در اين راستا جشنهاي عيد غدير و سالروز ولادت امام هادي (ع) همراه با برنامه هاي مختلف فرهنگي و مذهبي، مديحه سرايي و مولودي خواني و نيز تجليل از سادات منطقه در قالب ويژه برنامه «شجره طيبه» اجرا مي شود.
وي ادامه داد: براي گراميداشت هفته ولايت نمايشگاه و کارگاه عکس با همين موضوع در سراي محله بهمنيار برگزار مي شود و شهروندان مي توانند از روز دوشنبه به اين نمايشگاه مراجعه و از آثار عرضه شده ديدن کنند.

فتح الهي يکي از برنامه هاي قابل توجه و مؤثر اين هفته را برگزاري سلسله نشستهاي شور و يا شعور حسيني دانست و تصريح کرد: اين برنامه در قالب 5 نشست تخصصي در مورد اجراي صحيح مداحي و مرثيه سرايي ويژه ايام محرم و صفر برگزار مي شود. در اين برنامه که از 9 لغايت 25 آبان در سالن کنفرانس شهرداري ناحيه يک اين منطقه اجرا مي شود، جوانان و نخبگان محله نيز حضور دارند.

شهردار منطقه در ادامه برگزاري مسابقات نقاشي و ورزشي، جشنواره غذايي، ديدار از خانواده هاي معظم شهدا و سادات، برگزاري مراسم ويژه شهادت حسين فهميده و روز جوان، گراميداشت روز فرهنگ عمومي، برنامه هاي روز جهاني حمايت از بيماران کليوي و ديابت وگراميداشت روز تکريم خانواده را از ديگر برنامه هاي فرهنگي هفته ولايت عنوان کرد.

به گفته فتح الهي در اين هفته همچنين کارگاهي با عنوان «شناخت حقيقي روز مباهله»  همراه با برپايي تريبون آزاد در روزهاي 11 و 13 آبان به ترتيب در مساجد الزهرا در خاني آباد نو جنوبي و صاحب الزمان در خاني آباد نو شمالي تشکيل مي شود. در اين کارگاه آموزشي علما، دانشجويان و شهروندان حضور دارند.

وي همچنين گفت: تکريم بازنشستگان حوزه شهري و آموزش و پرورش ناحيه 4، برگزاري مراسم انتخابات آزاد شهردار مدرسه در مدارس راهنمايي دخترانه و پسرانه ياران مهدي و شهداي گلريز، مراسم روز دانش آموز، برگزاري جشنواره بهترينها از دور ريختني ها و تور گردشگري در مراکز و سراي محلات ناحيه از ديگر برنامه هاي اين حوزه هستند که در هفته ولايت اجرا مي شوند.

نظر شما