شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۷۰۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
برادران آقاگليان فعلا «بانويي از ماه» را به حال خود رها كرده‌اند و عوامل بلاتكليف‌اند.

به گزارش «شهر» و به نقل از فارس، الهام قره‌خاني، درباره توليد پروژه «بانويي از ماه»، گفت: صحبت‌هاي ابتدايي و توافقات توليد اين پروژه را از اواخر شهريورماه 89 با برادران آقاگليان انجام داديم و از ابتداي مهر 89، در مؤسسه گليان تصوير با گذراندن يک سري از مراحل مقدماتي و تست‌هاي نهايي - در حوزه تلفيق سينماي رئال و انيميشن- کار وارد مرحله پيش‌توليد شد.

 

وي در ادامه افزود:‌ درتاريخ 3 ارديبهشت 90 فاز اول رئال در مدرسه واقع در غرب تهران، کليد خورد و سيزدهم همين ماه اين مرحله از کار به پايان رسيد. ما براي لوکيشن برج به لوکيشني در ساختماني واقع در فرمانيه 8 طبقه بسنده کرده و در مرحله آماده‌سازي و لوکيشن و نصب دکورها تا شروع دوباره فيلمبرداري، 35 روز پروژه متوقف شد و ما مجبور شديم در اين ساختمان، برج 30 طبقه‌اي را بازسازي کنيم.

  

قره‌خاني در ادامه توضيحات خود گفت: بايد پنت‌هاوس و اتاق‌هاي مرتبط لوکيشن برج بنا مي‌شد که آن را به فاز سوم کار موکول کرديم و اين بازسازي را در سوله‌ استوديو 8 - واقع در کارخانه ويتانا در جاده کرج- به صورت فول کوراماکي انجام شد و سرانجام 2 مرداد 90 فيلمبرداري در ساختمان 8 طبقه (شنبه برج) به پايان رسيد.

 

اين کارگردان افزود: به موازات روزهاي فيلمبرداري در لوکيشن شبه برج، دکور مذکور در سوله نصب و راه‌اندازي شد. در آخرين شب فيلمبرداري در شبه‌برج، طبق صحبت و با پيشنهاد و خواست برادران آقاگليان قرار بود موتورسيکلت در صحنه وجود داشته باشد که از پروژه حذف و سفينه فضايي جايگزين شد.

 

قره‌خاني در ادامه اظهار داشت: به جهت اينکه بتوانيم يک سفينه فضايي‌ سه‌بعدي در حد سينماي هاليوود بسازيم، تستي زديم و کار در استوديو 8، از 4 مرداد 90 کليد خورد و تا 20 مرداد به طول انجاميد. در اين مدت بازي بازيگراني چون محمدرضا گلزار، ماهايا پطروسيان، فردوس کاوياني، ‌نيکي کريمي، هادي مرزبان، شايان احمدي‌فر و عارف لرستاني به پايان رسيد و قرار بود که فاز جديدي از بازي بازيگران جديد با گريم سه‌بعدي و گريم‌هاي سنگين شروع شود.

نظر شما