جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۲
کد خبر: ۵۷۵۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹
گزارش شهر از فيلم‌هاي تلويزيوني/
نازنين مفخم تدوين فيلم تلويزيوني «آهسته در سکوت» با بازي مهدي احمدي به كارگرداني فرزاد موتمن را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگي «شهر»، مسعود دليري مدير توليد «آهسته در سكوت» درباره اين تله فيلم گفت: براي اين پروژه در مجموع 30 جلسه تصويربرداري پيش‌بيني شده که همگي در تهران بود.

 

وي افزود: با پايان تدوين کار، نسخه اوليه تا يک ‌ماه ديگر براي بازبيني تحويل سيمافيلم مي‌شود.

 

بر اساس اين گزارش، شمسي فضل‌اللهي، مهدي احمدي، نازنين فراهاني، جمشيد گرگين، سهي‌بانو ذوالقدر، مريم سرمدي، گيتي قاسمي، محمدمهدي احدي، سارا همتي، امين حاجي نظري، تينا خزايي و ... بازيگران اصلي اين تله فيلم هستند.

   

اين تله فيلم روايتگر داستان زندگي مسعود و رويا است که بعد از سال‌ها زندگي در خارج از کشور به ايران بر مي‌گردند و ورودشان همزمان با بيماري و روزهاي آخر زندگي مادر است، تا اينکه... .

 

مرجان اشرفي‌زاده، علي اصغري ( کارگاه قلم ـ براساس ايده‌اي از سينا گنجوي) نويسندگ اين اثر را بر عهده داشتند. «آهسته در سکوت» را مرتضي رزاق کريمي در گروه معارف، انقلاب اسلامي و دفاع مقدس سيمافيلم تهيه مي‌کند.

 

يک تيکه زمين در اختياريه

   

تهيه كننده «يک تيكه زمين» درباره‌ي آخرين وضعيت سريالش گفت: تا امروز 75 درصد از تصويربرداري انجام شده و سريال تا نيمه دوم محرم آماده پخش مي شود.

   

بر اساس اين گزارش،‌ محمد علي اسلامي افزود: در حال حاضر تصويربرداري اين سريال در يكي از خانه‌هاي محله اختياريه تهران ادامه دارد؛ ‌خانه‌اي كه بر اساس سريال متعلق به احمد(کوروش تهامي) پسر بزرگ حاج حيدر است. تغييري در فيلمنامه اين سريال ايجاد نشده و «يک تيكه زمين» به موقع آماده پخش خواهد شد.

 

سريال داستاني « يك تيکه زمين» به كارگرداني مهدي کرم‌پور و با بازي داريوش ارجمند، ‌رويا تيموريان‌، آتيلا پسياني‌، عنايت بخشي، نفيسه روشن، پوراندخت مهيمن،‌ كوروش تهامي و حديث ميراميني و امير حسين رستمي از نيمه دوم محرم روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.

 

اين سريال زندگي مردي به نام حاج حيدر را به تصوير مي‌كشد كه در يک نانوايي سنگکي در يکي از محله‌هاي قديمي تهران مشغول به کار است؛ حاج حيدر که معتمد محل است به دلايلي تصميم مي‌گيرد نانوايي سنگکش را تعطيل كند و اين شروع ماجراست.

نظر شما