جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۷۸۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳
مدير شبکه يک پيشنهاد کرد:
مدير شبکه يک اعلام کرد: اين شبکه آمادگي مشارکت در برگزاري جشنواره‌ي فيلم يک دقيقه‌اي فرهنگ ترافيکي و توليد برنامه‌هاي گفتگو محور و کارشناسي در اين حوزه را دارد.

به گزارش شهر ، مهدي فرجي گفت: چنانچه سازمان حمل و نقل مايل باشد با سفارش به برگزيدگان و نام‌آوران برنامه‌سازي در سينما و تلويزيون، درباره‌ي ساخت فيلم‌هاي کوتاه يک دقيقه‌اي با موضوع فرهنگ ترافيکي، جشنواره‌اي برگزار کند، شبکه يک آمادگي دارد با پخش اين فيلم‌ها ضمن حمايت از اين جريان، سهم خود را در فرهنگ سازي در اين حوزه ادا کند.

 

 

مدير شبکه يک همچنين با اعلام دستور کار قرار دادن دغدغه‌هاي ترافيکي شهر افزود: شبکه يک بستري مناسب جهت برگزاري گفت‌وگوهاي کارشناسي در حوزه‌ي فرهنگ ترافيکي است که با مشارکت آن سازمان مي‌تواند با طراحي سلسله برنامه‌هاي گفتگومحور و تخصصي راه فرهنگ‌سازي، آموزش و اصلاح رفتار ترافيکي مردم را هموار سازد.

 

 

سيدجعفر تشکري رييس سازمان حمل و نقل ترافيکي نيز در نشستي که پيرامون سريال «راستش را بگو» برگزار شده بود، با ابراز تمايل از اين حرکت و پيشنهاد شبکه يک خواستار برگزاري جلسه‌اي در آن سازمان و گفتگوي جدي در باب مشارکت فيمابين شد.


نظر شما