جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۸۳۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يک گفت: همزمان با بارش اولين برف، عمليات برف روبي با به کارگيري کليه تجهيزات و ماشين آلات برف روب در شمال تهران انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک تهران ، مجيد نوربخش معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري اين منطقه گفت: با پيش بيني هاي انجام شده توسط ستاد برف روبي شهرداري منطقه يک ، نقاط حساس به خصوص در ارتفاعات شمال تهران از جمله شهرک هاي قائم و شهيد محلاتي، قبل از شروع بارش شناسايي و با استقرار کليه تجهيزات و ماشين آلات برف روب در اين نقاط و عمليات شن پاشي انجام شد.

 

وي تاکيد کرد: تا کنون هيچ مشکلي در معابر اصلي و فرعي منطقه گزارش نشده است.

 

وي با بيان اينکه طبق گزارش هاي سازمان هواشناسي بارش برف و باران ادامه دارد، افزود: ستاد برفروبي با بيش از 270 دستگاه ماشين آلات سبک و سنگين ، 25 هزار تن شن مخصوص و 400 نيروي انساني در سطح منطقه آماده باش است تا با انجام عمليات مورد نياز از لغزنده شدن معابر منطقه جلوگيري شود.

 

معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يک تصريح کرد : همزمان 14 سايت اصلي و بزرگراهي به منظور پخش شن مخصوص در سطح منطقه فعاليت مي کنند.

 

وي افزود: در هر ناحيه يک سايت ثابت و چند سايت سيار در نظر گرفته شده که با توجه به بافت جغرافيايي نواحي و مناطق کوهستاني امکانات متفاوتي را ارائه مي دهند.

نظر شما