شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۸۶۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹
آتش‌نشانان تهران با برگزاري مراسم ويژه‌اي در محل خدمت شهيد جواد محمدي، همكار شهيدشان را در حرکت به سوي آرامگاه دارالسلام اسلام شهر بدرقه كردند.

به گزارش شهر به نقل از پايگاه خبري 125، مراسم تشييع پيكر پاك آتش‌نشان جوان شهيد جواد محمدي صبح امروز در حالي برگزار شد كه آتش‌نشانان و كاركنان سازمان آتش‌نشاني همراه با مديران، روسا و فرماندهان اين سازمان در غم از دست دادن اين آتش‌نشان فداکار اشك مي‌ريختند.

 

در اين مراسم كه در محل ايستگاه 81 آتش‌نشاني تهران واقع در منطقه عبدل آباد برگزار شد خانواده شهيد، سيدرضا خوش‌زاد مدير عامل سازمان آتش‌نشاني تهران و جمعي از اهالي محل نيز حضور داشتند پس از ابلاغ پيام مدير عامل سازمان آتش‌نشاني به خانواده شهيد و همكاران او و اداي احترام به همه آتش‌نشانان شهيد، آتش‌نشانان در ميان حزن و اندوه فراوان پيكر پاك همكارشان را تا آرامگاه دارالسلام اسلام شهر بدرقه كردند.

 

فتح‌الله تيموري، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران در حاشيه مراسم تشييع پيکر شهيد جواد محمدي از اهداي اعضاي بدن اين آتش‌نشان به بيماران نيازمند خبر داد.

 

تيموري ادامه‌داد: شب گذشته پزشکان در بيمارستاني که اين آتش‌نشان جان خود را از دست داده بود، به خانواده وي پيشنهاد اعضاي قابل استفاده از اين شهيد را براي پيوند عضو دادند که خانواده اين شهيد بزرگوار نيز با اين پيشنهاد موافقت کرده و تعدادي از اعضاي قابل استفاده و قابل پيوند اين آتش‌نشان از جمله دريچه هاي ميترال قلب، مفاصل زانو و... به بيماران نيازمند اهدا شد.

 

2دي 86 به آتش نشاني آمد،2دي 91شهيد شد 

 

شهيد جوادمحمدي، آتش‌نشان ايستگاه 81 سازمان آتش‌نشاني تهران، متولد سال 62 بوده و در تاريخ دوم دي ماه سال 86 به استخدام سازمان آتش‌نشاني پايتخت درآمد.

 

محمدي که بيش از دو سال از ازدواجش مي‌گذشت، داراي يک پسر 20 روزه بود که روز شنبه، دوم دي  سال 91 در حين انجام ماموريت با يک دستگاه خودروي سنگين برخورد کرده و پس از انتقال به بيمارستان، جان خود را از دست داد.

نظر شما