شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۶
کد خبر: ۵۸۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰
با اجراي عمليات خط کشي محوري:
معاون حمل و نقل وترافيک شهرداري منطقه 20 از اجراي500 هزار مترطول خط کشي محوري در معابرشهري، بزرگراه ها و محورهاي عبوري اين منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، عليرضا اسفرايني نژاد با اشاره به اقدامات ترافيکي نه ماهه گذشته گفت: به منظور افزايش ايمني شهروندان، روان سازي ترافيک و جلوگيري از حوادث احتمالي عمليات خط کشي محوري با حجم عمليات 500 هزار مترطول در معابر، بزرگراه ها و محورهاي مواصلاتي همچون خيابان هاي شهرزاد، شهيد رجايي، سلمان فارسي، ورامين، ابن بابويه و ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظيم حسني(ع) انجام شد.

اسفرايني نژاد با اشاره به اينکه افزايش ضريب ايمني در ناوگان حمل و نقل عمومي موجب ترغيب شهروندان مي شود خاطرنشان کرد: خط کشي 200 ايستگاه اتوبوس از جمله ايستگاه هاي خيابان فدائيان اسلام، شهيد رجايي، دهخدا، شهيد مصطفي خميني ، شهيد غيوري و شهيد بيات که از محورهاي مواصلاتي مهم و پرتردد شهرري محسوب مي شود نيز ترسيم شده است.

وي در پايان به احداث کانال هاي ويژه عابرين پياده نيز اشاره کرد و افزود: به منظور تسهيل عبور عرضي عابرين پياده از ابتداي سال تاکنون 4 هزار بلوک عابر پياده در مسيرهاي شناسايي شده ترسيم شده که ميادين هادي ساعي، دولت آباد، معلم، شهرري و خيابان هاي شهيد غيوري، شهرزاد، قم، شهيد بيات و جاده نظامي از جمله محل هاي مورد اشاره است.

معاون حمل ونقل و ترافيک شهرداري منطقه 20 عدم توجه به جلو را از دلايل عمده رخداد تصادف هاي رانندگي اين منطقه برشمرد و تصريح کرد: اقدامات ترافيکي مورد اشاره در جلوگيري از تصادف هاي احتمالي و آرام سازي معابر تاثير بسزايي را داشته به نحوي که آمار تصادف هاي رانندگي اين منطقه با رشد منفي و کاهنده اي روبرو بوده است.

نظر شما