شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۸۷۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
نخستين مجتمع ملاقات خصوصي ندامتگاه شهرري به همت شهرداري منطقه 20 به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 20، عظيم بابايي شهردار منطقه 20 با اشاره به اهميت رعايت اصول حقوق شهروندي و حفظ كرامت انساني زندانيان و خانواده آنها گفت: به منظور تحكيم بنيان خانواده و رفاه حال مددجويان نخستين مجتمع " ملاقات خصوصي" ندامتگاه شهرري به بهره برداري رسيد.

 

بابايي با اشاره به اينكه اين مجتمع با اعتبار يكصد و 50 ميليون تومان احداث شده است خاطرنشان كرد: سالن ملاقات خصوصي مورد اشاره با ظرفيت 6 سوئيت با امكانات كامل رفاهي و خدماتي تجهيز شده است كه به مدت 24 ساعت در اختيار خانواده مددجويان قرار مي گيرد.

 

وي به رويكرد مديريت شهري مبني برتبديل شهرداري از يك سازمان خدماتي به نهاد اجتماعي اشاره كرد و اظهار داشت: بخش عمده اي از فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي شهرداري با هدف مهار، كاهش و كنترل آسيب هاي اجتماعي انجام مي شود كه طرح هاي پيشگيرانه از جمله مددكار شهر و ساماندهي متكديان، افراد كارتن خواب، معتادين و زنان سرپرست خانوار از اقدامات مورد اشاره است.

اين مراسم با حضور شهردار منطقه، قائم مقام، معاون امور اجتماعي و فرهنگي، مديرروابط عمومي شهرداري منطقه 20 و مسئولان ندامتگاه شهرري برگزار شد.

 

نظر شما