شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۴
کد خبر: ۵۸۹۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷
پيام تسليت رهبر انقلاب به مناسبت ارتحال آيت‌الله تهراني:
رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي رحلت آيت‌الله مجتبي تهراني را تسليت گفتند و فرمودند: درگذشت آن عالم عامل رباني و معلم اخلاق، ضايعه‌اي براي حوزه‌ علميه و روحانيت و جامعه مذهبي تهران است.

به گزارش شهر و به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني مقام معظم رهبري، در پي ارتحال آيت‌الله حاج‌آقا مجتبي تهراني، رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي، درگذشت آن عالم عامل رباني و معلم اخلاق را ضايعه‌اي براي حوزه علميه و روحانيت و جامعه مذهبي تهران خواندند و اين مصيبت را به بازماندگان بيت شريف ايشان تسليت گفتند.


متن پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با تأسف و تأثر فراوان، خبر درگذشت عالم عامل ربّاني، مرحوم آيت‌الله آقاي حاج‌آقا مجتبي تهراني رحمة الله عليه را دريافت کردم. اين حادثه ناگوار، ضايعه‌اي براي حوزه علميه و روحانيت و جامعه‌ مذهبي تهران و به ويژه ارادتمندان و شاگردان ايشان و جواناني است که از مجالس پرفيض و درس‌هاي سازنده‌ اين معلم اخلاق بهره مي‌بردند.

اينجانب تسليت صميمانه خود را به آن بيت شريف و بازماندگان، بويژه اخوي بزرگوار و نيز به همسر مکرّم و آقازادگان ارجمند و ديگر بازماندگان اين بيت شريف تقديم داشته، علوّ درجات آن فقيد سعيد را از خداوند متعال مسألت مي‌نمايم.


سيّدعلي خامنه‌اي

  13 دي ماه 1391



نظر شما