شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۲
کد خبر: ۵۸۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹
محمد باقر قاليباف به مناسبت در گذشت حضرت آيت الله العظمي آقا مجتبي تهراني پيام تسليت داد.

به گزارش شهر، درگذشت فقيه و مرجع والامقام، عالمِ عامل و معلم برجسته اخلاق، حضرت آيت الله العظمي آقا مجتبي تهراني، يکي از برجسته ترين شاگردان مکتب امام راحل (ره) و از ياران نزديک ايشان در مبازرات عليه رژيم پهلوي و از ياوران هميشگي رهبر معظم انقلاب، ثلمه اي جبران ناپذير و خبري ناگوار است. ايشان در طول حيات طيبه خويش، کمر همت به آموختن و آموزاندن و توصيه به،عمل به علم بست و پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، به رغم درخواستهاي فراواني که از ايشان براي قبول مسئوليتهاي اجرايي شد، پرورش انسانهاي مؤمن و متعهد را وجهه همت خويش قرار داد.

 

خدمات مبارک و برجسته ايشان در حوزه تهران زمينه ساز پرورش نسلي از فرهيختگان و مهذبان حوزوي و دانشگاهي گرديد که گرد شمع وجود اين فرزانه ارجمند جمع مي شدند و از فقاهت، نزاهت و ورع ايشان بهره ها مي بردند.

 

در جايگاه شهردار و به نمايندگي از شهروندانِ شهري که اين عالم مجاهد در آن مي زيست و نيز به عنوان يک شهروندِ متعلم که از فيض وجودي اين شخصيت بزرگوار و تأثيرگذار بهره مند شده است، درگذشت ايشان را خدمت حضرت موعود (عج)، مقام معظم رهبري، بيت محترم و عموم شيعيان و علاقمند ايشان تسليت گفته و از درگاه ايزد منان، علو درجات را براي ايشان و صبر جميل را براي بازماندگان خواهانم.

 

محمدباقر قاليباف

 

نظر شما