جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۵
کد خبر: ۵۹۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
مدير ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري مترو تهران گفت: بررسي آمارهاي تردد مسافران در ماه گذشته نشان مي دهد كه ايستگاه صادقيه پرتردد ترين و شلوغ ترين ايستگاه مترو تهران است.

به گزارش شهر به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران، احسان مقدم با بيان اينكه براساس آمارهاي تردد مسافران مترو تهران در طول يك ماه؛ ايستگاه مترو صادقيه پرتردد ترين ايستگاه مترو تهران است افزود: پس از آن ايستگاه هاي امام خميني، ميدان آزادي، شهر ري و پانزده خرداد قرار دارند.

 

 

 

وي تصريح كرد: اگر بخواهيم به تفكيك خطوط هم به سراغ ايستگاه هاي شلوغ برويم ماجرا از اين قرار مي شود كه در خط يك مترو تهران كه از ميدان تجريش آغاز و تا ايستگاه كهريزك ادامه دارد؛ پرتردد ترين ايستگاه شهر ري و شلوغ ترين زمان تردد مسافران در اين خط، ساعت 17 تا 18 هر روز است.

 

همچنين در خط دو مترو تهران هم كه در حد فاصل فرهنگسراي اشراق تا ايستگاه صادقيه امتداد دارد، صادقيه پرتردد ترين ايستگاه است كه اوج تردد مسافران در اين خط هم در ساعت 17 تا 18 اتفاق مي افتد.

 

وي در خصوص خط چهار مترو تهران كه از ايستگاه شهيد کلاهدوز آغاز و تا ايستگاه اکباتان ادامه مي يابد گفت: ايستگاه ميدان آزادي رتبه نخست ايستگاه هاي اين خط را در ميزان مسافران از آن خود كرده است. اين خط هم همانند خط يك و دو در ساعت 17 تا 18 حسابي شلوغ است.

 

مقدم افزود: در خط پنج هم كه از ايستگاه صادقيه واقع در ضلع جنوب غربي فلکه دوم صادقيه تا ايستگاه گلشهر واقع در مهرشهر کرج امتداد يافته است؛ شلوغترين ايستگاه (بجز صادقيه) ايستگاه گلشهر است كه اوج ساعت شلوغي در اين خط ساعت6 تا 7 صبح است.

نظر شما