شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۳
کد خبر: ۵۹۶۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني تهران از اجراي آزمايشي طرح پرداخت الکترونيک کرايه در 100 تاکسي شهر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي سازمان تاکسيراني، ميثم مظفر افزود: اين طرح براي نخستين بار توسط سازمان تاکسيراني در 10 تاکسي ويژه، 10 ون و 80 تاکسي خطي که از ميدان صادقيه به نقاط مختلف شهر مي روند اجرا مي شود.

 

مظفر با اشاره به دو شيوه پرداخت آنلاين و آفلاين کرايه در تاکسي ها خاطر نشان کرد: در اين طرح 90 تاکسي خطي و ون به طور آفلاين و 10 تاکسي ويژه به طور آنلاين خدمات پرداخت الکترونيک را ارائه مي دهند. در سيستم پرداخت آنلاين امکان پرداخت هاي کارتهاي بانکي عضو شتاب وجود دارد. پرداخت آفلاين به کارت هاي مترو و اتوبوس محدود مي شود.

 

وي با بيان اينکه هدف از اجراي فاز نخست طرح آسيب شناسي ست، تصريح کرد: تا کنون در اغلب کشورهاي توسعه يافته که پرداخت الکترونيک صورت مي گرفته، پرداختها آنلاين بوده و پرداخت آفلاين که محدود به سيستم شهرداري و خدمات شهروندي ست در جهان کم نظير است که مورد تاکيد شهردار تهران نيز بوده است.

 

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني تهران تصريح کرد: با توجه به اينکه امکان دارد تاکسيرانان با اجراي اين طرح نسبت به دريافت روزانه و درآمد روزانه شان نگراني داشته باشند، با هماهنگي با بانک شهر همزمان با اجراي طرح به طور ميانگين درآمد يک هفته تاکسيرانان به حساب آنها ريخته مي شود که نگراني براي درآمدشان وجود نداشته باشد.

 

اين طرح بر اساس تفاهم نامه اي که بين سازمان تاکسيراني شهر تهران و بانک شهر و شرکت توليد کننده سيستم هاي مديريت هوشمند است، اجرا مي شود.

 

 

نظر شما