شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۹۹۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲
طي حکمي از سوي ناصر امين‌زاده؛
محسن يونسي به‌عنوان دبير اجرايي نخستين جشنواره پرچم معرفي شد.

به گزارش روابط عمومي جشنواره پرچم، ناصر امين‌زاده رييس جشنواره پرچم، در حکمي محسن يونسي را به‌عنوان دبير اجرايي اين جشنواره معرفي کرد.

در متن اين حکم آمده است: «نظربه تعهد، شايستگي‌هاي فردي، سوابق هنري، توانايي‌هاي علمي و عملي و تعامل حضرت‌عالي با جامعه‌ي هنرمندان، صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران حوزه هنرهاي تجسمي، جناب‌عالي را به‌عنوان دبير اجرايي نخستين جشنواره‌ي پرچم منصوب مي‌نمايم.»

در بخشي ديگر از متن اين حکم مي‌خوانيم: «انتظار مي‌رود با توجه به اهميت و جايگاه ويژه‌ي موضوع جشنواره که نماد هويت ايران اسلامي و اقتدار و تماميت ارضي کشور است و با عنايت به نقش بي‌بديل آن در ايجاد و تحکيم همبستگي ملي و اتحاد و انسجام ميان مردم، نهايت توان، تجربه و خلاقيت خود را در جهت برگزاري هرچه باشکوه‌تر جشنواره، در بخش اجرايي به‌کار بسته و در نهايت نظم و هوشمندي، درقالب خطمشي کلي جشنواره به انجام امور محوله و هدايت فعاليت‌هاي مرتبط با جشنواره همت گماريد. اميد است که در راه به ثمر رساندن اهداف اسلامي، انقلابي، ملي و غرورانگيز جشنواره، توفيق قرين راهتان باشد. بهروزي ونيک‌بختي شما را از درگاه احديت خواستارم.»

محسن يونسي فارغ‌التحصيل رشته نقاشي از دانشگاه هنر در مقطع کارشناسي است. وي سال‌ها تدريس در دانشگاه‌هاي هنر و فعاليت در حوزه هنرهاي تجسمي در جشنواره‌هاي مختلف را در کارنامه حرفه‌اي خود دارد.

اولين دوره جشنواره پرچم به همت مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 و فرهنگسراي فردوس و از سوي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برگزار مي‌شود و علاقمندان مي‌توانند از 22 بهمن تا سوم خرداد 1392، آثار خود را به دبيرخانه اين جشنواره واقع در فرهنگسراي فردوس به نشاني فلکه دوم صادقيه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، ارسال کنند.



نظر شما