شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۹
کد خبر: ۶۰۰۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۹
رييس کميسيون اجتماعي و فرهنگي شوراي شهر گفت: اختصاص بخشي از تبليغات محيطي دروني شهري به فيلم هاي ايراني به عنوان کالاي داخلي منوط به مجوزي است که از وزارت ارشاد دريافت مي کنيم.

مرتضي طلايي در گفت و گو با شهر پيرامون اختصاص بخشي از سهم تبليغات محيطي دروني شهري به تبليغ فيلم هايي که بر روي پرده سينماهاي کشور است، گفت: بين هنر  با توسعه، تعالي، اخلاق ،مناسبات اجتماعي و ... ارتباط مستقيم است. هر چقدر به جامعه هنري مان توجه کنيم مي توانيم به ارزش ها دست يابيم.

 

رييس کمسيون اجتماعي و فرهنگي شوراي شهر افزود: در حال حاضر مديريت شهري بخشي از سهم تبليغات محيطي را به تبليغات فيلم ها اختصاص داده است، هر چند که فرآيند آن بايد از طريق وزارت ارشاد طي شود.


طلايي خاطر نشان کرد: همانطور که در مورد کالا سياست بر حمايت از توليد داخلي است، فيلم نيز يکي از توليدات داخلي است. منطقي است تبليغات فيلم هاي داخلي را در تبليغات محيطي درون شهر جاي دهيم.


وي گفت: ما حمايت و پشتيباني مان را از جامعه هنري اعلام مي کنيم در واقع خودمان را مکلف به حمايت از جامعه هنري مي دانيم اما تاکيد مي کنم که فرآيند مجوز آن از کانال وزارت ارشاد عبور مي کند.

نظر شما