شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۰۲۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۷
طلايي در گفت و گو با شهر عنوان کرد:
رييس کمسيون اجتماعي و فرهنگي شوراي شهر گفت: همانند هر سال به منظور رفاه حال شهروندان تهراني زمان حرکت اتوبوس و مترو در تعطيلات عيد به سمت ساعات پاياني شب تغيير مي کند.

مرتضي طلايي در گفت و گو با خبرنگار مديريت شهري شهر، پيرامون تغيير ساعات مترو و اتوبوس در تعطيلات عيد به سمت ساعات پاياني شب به منظور رفاه حال شهروندان گفت: در جلسه هاي گذشته  شورا در مورد تغيير ساعات حرکت اتوبوس و مترو در ايام عيد جهت رفاه حال شهروندان بخصوص در وضعيت اقتصادي اين روزها که تهيه وسيله نقليه مثل تاکسي را سخت مي کند، تذکر داده ام.

 

رييس کمسيون اجتماعي و فرهنگي شوراي شهر گفت: از جمله خدمات رساني هايي که بايد در ايام عيد به شهروندان ارائه شود، افزايش ساعات حرکت اتوبوس و مترو است. اين کار به خودي خود در ايام عيد صورت مي گرفت و امسال نيز صورت مي گيرد.


وي خاطر نشان ساخت: معمولا از 15 اسفند ترافيک ساعات شب بر خلاف ساير ايام سال شدت مي گيرد؛ به گونه اي که حتي از هفته گذشته شاهد افزايش رفت و آمد در بزرگراه ها به خصوص بزرگراه هاي مدرس، چمران و همت بوديم. به شخصه از پيش بيني هاي رسانه اي در اين مورد سپاسگذارم زيرا اين امر پيگيري مطالبات مردمي است.

 

طلايي عنوان کرد: تغيير ساعات مترو و اتوبوس در ايام عيد به تمهيدات و مقدمات خاصي نياز ندارد. در واقع يک امر مديريتي و داخلي است. حوزه حمل و نقل جلسه داخلي مي گذارد و براي اجرا ابلاغ مي کند.


وي در مورد تمهيدات مورد نياز براي عملي کردن اين اقدام گفت: اين امر حتي به تذکر نياز ندارد؛ چه برسد به مصوبه. حوزه حمل و نقل مقدمات را فراهم مي کنند. تنها نياز به هماهنگي هايي با راهنمايي و رانندگي، پليس، برخي اصناف و نيز تهيه مکانيسم راننده هاي جايگزين است.


نظر شما