جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۰
کد خبر: ۶۱۰۴۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
بر اساس اعلام دبيرخانه سفره‌هاي ايراني اسلامي، مهلت ارسال عکس به پنجمين دوره مسابقه عکاسي از سفره‌هاي هفت‌سين تا امروز است و تمديد نمي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي دبيرخانه مسابقات فرهنگي هنري سفره‌هاي ايراني اسلامي، پنجمين مسابقه عکاسي از سفره‌هاي هفت‌سين با داوري سيف‌الله صمديان، افشين شاهرودي و محمدمهدي رحيميان و با حمايت «انجمن خدمات فرهنگي ايرانيان» در دو بخش آزاد و ويژه برگزار مي‌شود و نمايشگاه آن نيز در محل کميسيون ملي يونسکو داير خواهد شد.
بر اساس اعلام دبيرخانه سفره‌هاي ايراني اسلامي، استقبال بسيار خوب علاقه‌مندان در ارسال آثار قابل توجه است، اما با توجه به تاريخ اتمام فراخوان و حجم برنامه‌هاي اين دبيرخانه در سال جديد و همچنين احترام به افرادي که عکس خود را در مهلت مقرر به دبيرخانه ارسال کردند، مهلت ارسال عکس به پنجمين دوره مسابقه عکاسي از سفره‌هاي هفت‌سين تمديد نمي‌شود و تا 31 فروردين ماه 92 است.
جوايز اين دوره از مسابقه که به دبيري محمدصالح حجت‌الاسلامي برگزار مي‌شود، در دو بخش آزاد و ويژه اهدا خواهد شد.
نفر اول مسابقه: تنديس مسابقات، لوح افتخار و مبلغ 10 ميليون ريال جايزه نقدي

نفر دوم مسابقه: تنديس مسابقات، لوح افتخار و مبلغ 8 ميليون ريال جايزه نقدي

نفر سوم مسابقه: تنديس مسابقات، ديپلم افتخار و مبلغ 6 ميليون ريال جايزه نقدي

دو عکس برتر در بخش ويژه: لوح تقدير و مبلغ 10 ميليون ريال



فراخوان پنجمين دوره مسابقه عکاسي از سفره‌هاي هفت‌سين از روز 28 اسفندماه 91 اعلام شده است. متقاضيان مي‌توانند آثار خود را به صورت اينترنتي به نشاني loghme@gmail.com ارسال و براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت www.loghme.com مراجعه کنند.
دبيرخانه مسابقات فرهنگي هنري سفره هاي ايراني اسلامي از سال 1387 تا کنون 16 دوره مسابقه موفق را موضوعات سفره‌هاي افطاري، سفره‌هاي حسيني‌، سفره‌هاي يلدا و سفره‌هاي هفت سين برگزار کرده و با برگزاري پنجمين دوره مسابقه عکاسي از سفره‌هاي هفت سين در نوروز 92 پنجمين سال فعاليت خود را به اتمام خواهد رساند.

نظر شما