شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۲
کد خبر: ۶۱۱۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
پوران درخشنده در سفري به آمريکا و انجام مراحل مورد نياز براي دريافت حق کپي‌رايت فيلم، موفق شد براي فيلم «هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند» مجوز قانوني پخش دريافت کند.

به گزارش شهر، پوران درخشنده کارگردان فيلم «هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند»، گفت: من پيش از اين براي فيلم «عشق بدون مرز» حق کپي‌رايت دريافت کرده بودم که از اين طريق فيلمم براي 12 سال از اکران‌هاي غيرمجاز محفوظ ماند. به همين دليل براي دريافت کپي‌رايت «هيس...» چندي پيش اقدام کردم و موفق شدم در آمريکا کپي‌رايت دريافت کنم.


وي ادامه داد: براي ثبت کپي‌رايت فيلمنامه هم اقدام کردم و کپي‌رايت فيلمنامه ثبت شده تا کسي نتواند از آن براي ساخت فيلم مشابه استفاده کند.


درخشنده تاکيد کرد: بحث کپي‌رايت بسيار مهم است و ما احتياج داريم به دريافت کپي‌رايت تا شبکه هاي ماهواره اي نتوانند به راحتي فيلم را نمايش دهند اما حفظ فيلم از پخش هاي غيرمجاز کاري سخت است.


کارگردان «شمعي در باد» درباره اکران فيلم «هيس...» در ايران و خارج از کشور اظهار کرد: نمايش فيلم در اکران عيدفطر قطعي است اما در خارج از ايران هنوز در حال رايزني هستيم که ببينيم با توجه به موضوع بين المللي فيلم آن را در چه کشورهايي مي توانيم نمايش دهيم.


منبع: سينما پرس

نظر شما