جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۴
کد خبر: ۶۱۹۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
همزمان با روز ملي بدون دخانيات، مجموعه تفريحي گردشگري درياچه شهداي خليج فارس در راستاي ترويج فرهنگ پيشگيري از استعمال مواد دخاني در اماكن عمومي شهر تهران، بعنوان اولين و بزرگترين پرديس بدون دخانيات كلان شهر تهران به شهروندان معرفي مي شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، مرادي شهردار منطقه، در اين باره گفت : « در راستاي ترويج فرهنگ استفاده نکردن از مواد دخاني در اماكن عمومي شهر و رعايت حقوق و تكاليف شهروندي، مجموعه تفريحي و گردشگري درياچه شهداي خليج فارس ، همزمان با روز جهاني بدون دخانيات به عنوان اولين و بزرگترين پرديس بدون دخانيات كلان شهر تهران معرفي مي شود. با توجه به اينكه مجموعه ها و فضاهاي عمومي از جمله درياچه شهداي خليج فارس مورد استفاده شهروندان است و استعمال دخانيات در اين مكان بر سلامت مراجعه کنندگانش تاثير نامطلوب مي گذارد، اداره سلامت منطقه 22 با هدف ممنوعيت كامل تبليغ، ترويج و حمايت مالي از دخانيات و با مشاركت شهروندان و رفاه حال آنان روز چهارشنبه 8/3/92 مجموعه تفريحي و گردشگري درياچه شهداي خليج فارس را به عنوان بزرگترين مجموعه ي بدون دخانيات در كلان شهر تهران معرفي خواهد کرد. »

وي افزود: « اين همايش بزرگ با اجراي گروه هنري ، شعبده بازي و موسيقي ، تقدير از دبيران كانون پيشگيري از دخانيات منطقه و تجليل از افرادي كه در ترك سيگار موفق بوده اند، همراه خواهد بود و افزون بر اقامه نماز جماعت ، دفن نمادين سيگار و برگزاري مسابقات ورزشي از جمله طناب كشي، پرتاب دارت و ...، غرفه هايي چون غرفه كلينيك ترك سيگار، اندازه گيري قند و فشار خون، پايش ريه، عضو گيري كانون پيشگيري از دخانيات، كارآفريني، نجوم، كودك، آموزش و غرفه دكتر عبيدي از ساعت 19 تا 22 در آن برپا خواهد شد. »

نظر شما