شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۵۶۰۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود
فرهنگسراي نياوران از ۳۱ تيرماه همزمن با برگزاری دومین اکسپوی هنرهای قرآنی و خوشنویسی ميزبان آثار جشنواره بسم‌الله خواهد بود.

به گزارش شهر، آثار برتر دهمين جشنواره بين‌المللي بسم‌الله شامل آثار تصويرگري، تايپوگرافي، پوستر و خوشنويسي از كتابت آيه شريفه بسم الله است كه از ۳۱ تيرماه تا ۱۰ مرداد ماه در فرهنگسراي نياوران عرضه مي‌شود.

پيش از اين بخشي از منتخب اين آثار روز جمعه ۲۱ تيرماه در موسسه فرهنگي هنري اكو به روي ديوار رفته بود. در دهمين دوره اين رقابت هنري، آثار بسياري از هنرمندان داخلي و همچنين هنرمنداني از هشت كشور خارجي نيز ارائه شد.

امسال در دهمين دوره جشنواره بيشترين آثار رسيده از هنرمندان تهران، اصفهان، مشهد، يزد بوده است ضمن اينكه بيش از ۵۰ درصد آثار رسيده مربوط به هنرمندان تهراني است.

علاوه بر نمايش آثار برتر خوشنويسی، تصويرگري، تايپوگرافي و پوستر، اکسپویی از آثار هنرهاي قرآني نيز در فرهنگسراي نياوران برگزار خواهد شد. در اين اکسپو که به نمایش و فروش آثار هنرمندان سرشناس و به نام عرصه خوشنويسي و نقاشيخط اختصاص دارد، 66 اثر از 66 هنرمند با موضوع كتابت آيه بسم الله به معرض نمايش و فروش گذاشته مي‌شود.

قيمت‌گذاري اين آثار از سوي كارگروه ارزشيابي با توافق هنرمندان انجام شده است.

نظر شما