جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۵۸۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
نامه محرمانه قلعه‌نویی به صداوسیما؛ نود تصویری از او پخش نکند.
به گزارش شهر، در برنامه نود شب گذشته فقط تصویر کوتاهی از روبوسی قلعه‌نویی و محسن فروزان پخش شد و دیگر ردی از مربی پرسروصدای استقلال نبود گفته می‌شود خود قلعه‌نویی تصمیم گرفته دیگر در نود نباشد؛

 اگر به برنامه نود شب گذشته دقت کرده باشید کوچکترین اثری از امیر قلعه‌نویی در آن پیدا نخواهید کرد. به گزارش گل در حالی که انتظار می‌رفت دعوای شب گذشته میرشاد ماجدی و رسول خطیبی مهترین بخش برنامه دیشب باشد فردوسی‌پور وقت چندانی را به این بخش نداد و با قطع مکالمه خطیبی و ماجدی زود پرونده را بست، پرونده‌ای که البته پایانش به نفع استقلال رقم خورد.

گفته می‌شود پخش نکردن قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی تبریز که برای اولین‌بار اتفاق افتاد علتی جز این ندارد که امیر قلعه‌نویی در نامه‌ای به صداوسیما از مدیران شبکه سه و بالاتر تقاضا کرده به هیچ  وجه تصویرش در برنامه نود پخش نشود و اساسا عادل فردوسی‌پور وی را ندید بگیرد.

امیر قلعه‌نویی از سال گذشته به جد اعتقاد دارد مجری برنامه نود مخالف با او (و نه استقلال) است و ظاهرا این کار را برای دوری از حاشیه‌ها برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است. صحت بیشتر این خبر در گفت‌وگو با امیر قلعه‌نویی مشخص خواهد شد.
|منبع:سایت گل |
نظر شما