شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۵۸۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
ادامه بررسی ها پیرامون تشکیل سازمان مدیریت/
طرح تشکیل سازمان مدیریت هفته جاری در دو کمیسیون‌ بررسی می‌شود و بحث در مورد تأمین نهاده‌های دامی مورد مصرف در مرغداری‌های کشور نیز بار دیگر در دستور کار کمیسیون کشاورزی است.
به گزارش شهر این هفته جلسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از روز دوشنبه تا چهارشنبه برگزار می‌شود.کمیسیون اقتصادی مجلس روز سه‌شنبه بررسی طرح اصلاح مواد (38) و (39) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب 1387، بررسی طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری و بررسی طرح دائمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت‌ مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث را ادامه می‌دهد.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه هم استماع گزارش آخرین اقدامات به‌عمل آمده جهت اصلاح قانون برنامه و بودجه و رسیدگی به طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری را در دستور کار خود دارند.

همچنین روز سه‌شنبه بحث پیرامون تأمین نهاده‌های دامی مورد مصرف در مرغداری‌های گوشتی کشور با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی، بانک مرکزی و نمایندگان اتحادیه‌ سراسری تعاونی‌های کشاورزی مرغداران گوشتی و اتحادیه صنعت مرغداران کشور در کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح می‌شود.

بر اساس این گزارش هفته گذشته نیز موضوع نهاده‌های دامی و طیور در کمیسیون کشاورزی با حضور نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و بازرگانی، بانک مرکزی و همچنین اتحادیه مرغداران و هیئت‌مدیره شرکت امور دام بررسی و مقرر شد تا تمهیدات کوتاه مدت و درازمدتی در این زمینه در نظر گرفته شود.

همچنین در هفته جاری کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44، بررسی طرح اصلاح موادی از قانون سیاست‌های کلی اصل 44 را ادامه می‌دهد و گزارش عملکرد صندوق ضمانت‌ سرمایه‌گذاری تعاون را در دستور کار خود دارند.

نظر شما